ORYGINALNE LAMPY DO DREWUTNI

By Ola Lewczuk - 5/14/2015

"sznurowy" kabel

Dizajnerskie rewolucje w rodzinnym domu zataczają coraz większe kręgi, chociaż nie powinnam się dziwić- każda duża zmiana jest jak domino- pchniesz jeden klocek i uruchamiasz lawinę ☺ Ponieważ rodzice prowadzą miejsko-wiejskie życie, na ich podwórku kilka lat temu pojawiała się drewutnia. Powinnam w zasadzie napisać: stare drewniane siedlisko, ale pierwotnie miało być miejscem na drzewo do kominka, a przerodziło się w lekką... rupieciarnię. Wiecie, taki składzik na rzeczy ogrodowe, rowery, drewno. Tymczasem wynoszenie tam kolejnych zbędnych rzeczy podczas remontu zaowocowało pomysłem na przyjemniejsze wykorzystanie tej przestrzeni, tym bardziej, że drewutnia ma wysoki strych i śmiało można byłoby ją przysposobić na letni pokój :) I oryginalne oświetlenie byłoby czymś idealnie wpisującym się w klimat domku. Znalazłam kilka super inspiracji, ale moim faworytem jest ta pierwsza- sznurowe motane lampy :) Chyba coraz bardziej ponosi mnie w temacie urządzania domku za miastem i wygląda na to, że chwilowo drewutnia będzie głównym celem, na którym spożytkuję moje energię ;)

drewniana dłoń

słoikowe DIY

kulkowa ozdoba

żarówkowy pęczek 

karafka do whisky

butelki po napojach

żarówki ukryte w gąszczu


  • Share:

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Świetne propozycje Olu. Ta żarówka w drewnianej dłoni bardzo mi się spodobała :))
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaczarowały, chociaż nie od razu zobaczyłam, że to palce :D

      Usuń
  2. Ale dlaczego do drewutni? Już miałam nie zaglądać, ale warto było. Ciekawe propozycje. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja akurat tam potrzebuję teraz lampeczek :D Ale pasowałyby do wielu innych miejsc :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe inspiracje :) Najgorsze, że gdy się człowiek zainspiruje i wydaje mu się, że wie czego chce, to gdy dochodzi do kupowania okazuje się, że za te, które sobie wymarzyliśmy trzeba zapłacić krocie.. I tym sposobem nadal brakuje mi kilku lamp ;) Życzę powodzenia, oby Tobie lepiej poszło niż mnie w tym temacie :) Choć niektóre z tych, które pokazujesz można by zrobić samemu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... To tak trochę jak z Twoimi, pamiętam jak pisałaś o cenie tych wymarzonych. Ale co tam :) Czasem są promocje, a czasem można coś samodzielnie wykombinować :)

      Usuń
  4. Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę ciężko byłoby wybrać! Począwszy od sznura, poprzez dłoń i słoiki. Zresztą, wszystkie są fajne, a o podobnym pęczku kiedyś rozmawiałyśmy, w związku z kuchnią ;) Ostatecznie jednak umknął pęczek, ale kuchnia nadal czeka, więc nic straconego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje. Część lamp można wykonać samodzielnie ;-) Modne są też lampy z elementami mosiądzowanymi a'la stare lampy "naftowe". Świetnie prezentują się na werandach lub stylizowanych wnętrzach. Bardzo ładne i niedrogie są lampy Rustika:
    https://www.2bm.pl/wyprzedaz/produkty/zyrandol_rustika_w1_25_cm,p2007470397

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampy w kształcie żarówek skradły moje serce. Model ten nie tylko prezentuje się nad wyraz efektownie, ale również jest przede wszystkim szalenie praktyczny. Sama posiadam podobne oświetlenie w swoim salonie i muszę przyznać, że moje lampy charakteryzują się naprawdę satysfakcjonującym współczynnikiem Ra. Nowoczesne lampy nad stół posiadają dziś świetne parametry, zdecydowanie warto więc rozważyć ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że bardzo ciężko jest znaleźć takie oryginalne i niespotykane lampy, ponieważ w ofertach sklepów propozycje lubią się powtarzać. Ja również szukałam czegoś dla siebie i dla swojego domu, ale w końcu wybór padła na oświetlenie ledowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne są te lampki muszę przyznać, zazdroszczę talentu, bo ja takich bym nie umiała stworzyć. ale na szczęście można w sklepach z oświetleniem również znaleźć bardzo ciekawe kinkiety i lampki i mnie osobiście podobają się te https://swiatloistyl.pl/kinkiety-scienne-do-kuchni . wybór jest ogromny i widać, że jest to porządne wykonanie, wysoka jakość. sztuką jest też dobranie kinkietu do wystroju wnętrz, ale to wszystko w sumie tylko kwestia wyobraźni, która w przypadku aranżacji nie powinna nas ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń