KUCHENNE REWOLUCJE

By Ola Lewczuk - 5/18/2015


Myślałam dłuższą chwilę, czy tytuł postu nie powinien brzmieć życiowe rewolucje, ale ponieważ wszystko nierozerwalnie wiąże się z kuchnią, uznałam, że będzie idealnie obrazował moje przerażenie na myśl o wywróceniu do góry nogami mojego ułożonego kuchennego życia  Podjęłam w końcu męską decyzję o zmianie nawyków żywieniowych i metamorfozie i ciała i zawartości kuchennych szafek! Moja żywieniowa rewolucja rozpoczęła się od wizyty w zaprzyjaźnionym klubie zdrowego odżywiania, gdzie po serii badań ustalono mi odpowiednią dietę. Poza cotygodniowymi jadłospisami wlewają do naszych głów ważne prawdy o szkodliwości wszelkiej chemii i innych paskudztwach, które od lat goszczą w naszym jadłospisie. Przede mną kosmiczna inwentaryzacja zawartości kuchennych szafek, bo zrozumiałam, że jesteśmy tym co jemy. Ponieważ od dawna zbierałam się z zamiarem pozbycia się niepotrzebnych sprzętów kuchennych, nieużywanych kubków i talerzyków, to analiza składu przypraw i innych suchych składników w naszej spiżarni będzie jak znalazł! Nowe, zdrowe przyprawy zamierzam przechowywać gromadzonych od jakiegoś czasu buteleczkach z aptecznej półki. Najstarszą z nich jest pojemniczek po "kamieniu piekielnym", który pochodzi z apteki mojego dziadka!  Trzymajcie kciuki za powodzenie całej akcji!












Zdjęcia: pinterest i moja tablica Simply beautiful: kitchen!


  • Share:

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. No to ładnie...piszę koment a tu bach ... Poprawiam się :-) zmiany zmiany, będzie pięknie. Trzymam kciuki!!! Podsyłaj złote myśli z nowej życiowej (kuchennej) drogi. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :))) chociaż jest ich tyle, że przydałby się drugi blog :D

      Usuń
  2. Ale inspirujące fotki, a u mnie taki kociokwik w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli, w co nie do końca wierzę, to za to jakie cuda masz w kosmetycznym przyborniku :D

      Usuń
  3. Butelki apteczne i mi swego czasu chodziły po głowie, ale bardziej jako dekoracja, a nie pojemnik :)
    Cóż jednak nie dostałam nigdzie i przestałam marzyć :(
    Ale inspiracje cudne i ten porządeczek w przyprawach zachwycający :)
    Miłego dnia, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rozsądnych cenach można znaleźć takie cuda na allegro i olx :) Czasem jest więcej, czasem mniej, ale generalnie są dostępne :) Bardzo żałuję, bo po śmierci mojego dziadka z apteki wyrzucono całą masę takich szkieł i nikt ich nie uratował :(

      Usuń
  4. Butelki apteczne śliczne. Ja ostatnio zbieram słoiczki, żeby w nich przechowywać przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też mam trochę słoiczków, zwłaszcza te po jogurtach i konfiturach idealnie się nadają :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za wytrwanie w postanowieniu zmiany nawyków żywieniowych! Najgorszy początek, potem już z górki ;)
    W mojej kuchni przydałyby się takie słoiczki.. Te apteczne wyglądają bardzo stylowo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi tydzień dzielnie walczę o zdrowsze podejście do życia i na razie idzie mi to naprawdę sprawnie :) Byle tak dalej!

      Usuń