CZARNO TO WIDZĘ I BLOGOWY ODPOCZYNEK

By Ola Lewczuk - 5/12/2015


To był naprawdę długi majowy odpoczynek od komputera i co za tym idzie, również bloga, ale ten czas wykorzystałam najlepiej jak umiem i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się uchylić rąbka tajemnicy i pokazać Wam jak przebiegała wielka remontowa rewolacja u mojej Mamy. Tak! Nareszcie największe roboty za nami- malowanie, tapetowanie, a potem znów malowanie i wiercenie :) Wykonałyśmy plan maksimum i chyba już tylko naklejki do sypialni mojej chrześniaczki czekają grzecznie na moją kolejną wizytę u Rodziców. Tymczasem wracam do blogowego życia zauroczona kuchniami. Może to wpisane w mój charakter czarnowidztwo pcha mnie ku ciemnym barwom, ale czy można odmówić komplementowania tych czarnych jak smoła kuchni?! Jestem szalenie ciekawa jak wygląda reszta domu, w którym czerń zdominowała tak bardzo całe pomieszczenie. Im dłużej je podziwiam, tym większy wywołują we mnie zachwyt. A Wy co o nich myślicie? 











Zdjęcia- pinterest.

  • Share:

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Olu, czarne kuchnie bardzo lubię, chociaż wybierając kolor naszej postawiłam na biel :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to podobnie jak ja, biel jest kolorem przewodnim, ale blat wybraliśmy bardzo ciemny :)

      Usuń
  2. Super! Mega są te czarne kuchnie. Odkąd pomalowałam ściany na czarno w swojej kuchni, podoba mi się jeszcze bardziej.
    Ale tu na pierwszej focie zachwyciła mnie czarna kuchenka i zmywarka. Wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Oczami wyobraźni zobaczyłam Twoje barwne paczłorki na tle tych czarnych ścian :)

      Usuń
  3. Na pewno to kuchnie elegancie i przykuwające wzrok, ale zastanawiam się czy praktyczne?
    Wydaję mi się, że na czarnym widać wiele więcej niż na jasnych blatach, frontach, czy podłodze :)
    Ale inspiracje przyznaję wybrałaś piękne!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystko zależy od materiałów i struktur. Na błysku będzie koszmarnie, ale czarny kamień, nieregularne drewno, to byłoby pewnie do przejścia :)

      Usuń
  4. Ja marzę o czarnej kuchni, powoli kompletuję wszystkie sprzęty w tym kolorze:) Wiem, będzie ciężko z porządkiem, ale poświęcę się:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,jakie to wszystko...eleganckie. Czerń dodaje tego pierwiastka tajemniczości,elegancji,szlachetnosci.. To ostatnie zdjęcie, najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szare i czarne kuchnie, ale… Nie ukrywam, że w realizacjach ciągnie mnie do bieli ;) Może dlatego, że najczęściej polskie kuchnie są niewielkie i w dodatku słabo doświetlone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerń w kuchni cudownie prezentuje się na tych zdjęciach... Jak jest w użytkowaniu? Nie wiem...u mnie zdecydowanie czarne dodatki wchodzą w gre:)

    OdpowiedzUsuń