NIETYPOWE GORĄCE OZDOBY

By Ola Lewczuk - 5/26/2015

kaloryfery łazienkowe - ukrywać, czy eksponować?
Temat kaloryferów powraca jak bumerang, ponieważ wciąż nie mogę się zdecydować na wzór osłony grzejnika w kuchni. Szukając inspiracji obejrzałam setki zdjęć i doszłam do wniosku, że czasem pozorna szkarada może stać się ozdobą. Żeliwne, grube żeberka spędzające niejednokrotnie sen z powiek właścicielom spotykamy już teraz chyba jedynie w starym budownictwie, ale te zdjęcia mówią same za siebie: jestem kaloryferem i nie wstydzę się tego, osiągnąłem ZEN w parze z resztą pomieszczenia i jest mi z tym świetnie!  A co Wy o tym myślicie? To dobry pomysł, żeby przestać walczyć z upiorem na ścianie? Zdjęcia przypięte do mojej tablicy pinterest: Simply beautiful: details!










  • Share:

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. O! Wspaniałość nad wspaniałościami! Kiedyś wyrzucane na złom, teraz pożądane! Drogie, ale piękne! Sama zgrzeszyłam usuwając onegdaj takie cuda, ale co zrobić te nowe podobno są bardziej ekonomiczne.
    Ech...dobrze chociaz oko zawiesić u Ciebie na takich ozdobach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem życie wymusza na nas taką niechcianą "dekoracje" , a tu okazuje się, że mogą być piękne :)

      Usuń
  2. Przyznam, że nie spodziewałam się takich odlotowych aranżacji. Jedni chowają, zabudowują inni czynią z tego atut. To jest sztuka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramki ze zdjęciami są zawsze sprawdzoną dekoracja ściany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że wyglądają bardzo ciekawie i niezwykle oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń