MORSKA SYPIALNIA I SKARBY ZARA HOME

By Ola Lewczuk - 5/13/2015


Dziś rano w do mojej skrzynki mailowej trafił newsletter z ZARA HOME i oczu nie mogłam oderwać od wszystkich "morskich" dekoracji, które w wyobraźni zobaczyłam w jednym z odmienionych pokojów u Rodziców! Gdyby tylko ten niesamowity sklep nie zabijał mnie cenami, wędrowałabym już tam z dokładną listą zakupów. Nasza sypialnia w moim rodzinnym domu przeszła dużą metamorfozę, z głębokiej, ciemnej zieleni do bieli i błękitów. Ponieważ jeszcze trochę rzeczy pozostało do zrobienia, podzielę się z Wami tylko małą zapowiedzią tego co mam nadzieję pokazać Wam wkrótce. Może do czasu sesji uda mi się uzupełnić pokój wymarzonymi dodatkami :) Mama wybrała przepiękną tapetę w niebieskie galery, na ścianie wiszą pierwsze zdjęcia- pamiątki z jednej z ich egzotycznych podróży, a na komódce idealnie odnalazło się stare pudełeczko w klimacie marine, które dostałam wiele lat temu od mojego męża. Lampka jest pozostałością po poprzednim wystroju i byłoby idealnie, gdyby udało się ją zmienić z kremowej na białą :) Na dole mały rzut oka na galerię obrazów moje Dziadka, których część znalazła miejsce na ścianie przy schodach. Zdjęcia są marne, ponieważ robiłam je na szybko telefonem, bez zamiaru prezentacji, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zostawić ich z wybranymi z Zary dodatkami.  







Poniżej- inspiracje morskie i moje MUST HAVE z aktualnej oferty, jednak mam nadzieję, że jeśli nie w ZARZE to w kolejnej podróży znajdę wyjątkowe ozdoby pasujące do moje pokoju marine. Swoją drogą muszę chyba znaleźć intensywny kurs angielskiego, najlepiej z native speakerem, bo ostatnio nie miałam zbyt wielu okazji do rozmów, a przed survivalem za granicą możliwość swobodnego porozumiewania jest na wagę złota.  






  • Share:

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Mieć klimat morza w domu cały rok, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idą wakacje, a więc nastój urlopu czas i we wnętrzach wprowadzić :)
    Piękne inspiracje!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie taki nastrój urlopowy na dłuuuugi czas :)))

      Usuń
  3. Prawdziwie wakacyjny temat i klimat. Lubię dodatki w stylu marynistycznym,byle nie było ich za dużo w danym wnętrzu. Mi wystarczyłyby poduszki w takim stylu lub coś drewnianego np. kotwica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, Ewa, Twoje kotwicowe cuda byłyby jak znalazł :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale dla mnie sypialnia jest cały czas bodajże najważniejszym pomieszczeniem w całym domu. Może dlatego, że czasami lubię sobie leniuchować. Tak naprawdę kupiłam całkiem niedawno nowe łózko od senpo i może to sprawia, że tyle czasu w niej spędzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękitny kolor jakoś tak zniknął ostatnio z aranżacji, a przecież jest tak piękny! Chyba trochę niebieskiego wprowadzę do swojego wnętrza jak już będę miała swoje mieszkanie. Chcę kupić we Wrocławiu, bo u tego dewelopera https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ są naprawdę atrakcyjne nieruchomości w dobrych cenach

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dodatki z pewnością bardzo pięknie dopełnią aranżację każdej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastosowanie motywu morskiego w sypialni jest bardzo ciekawym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten styl aranżacji jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że ciekawie prezentuje się ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń