THE BEST OF - MIKOŁAJKOWE PREZENTY DLA DZIECI

By Ola Lewczuk - 11/28/2017



Dokładnie za tydzień Mikołajki- to ostatni moment, żeby zamówić pierwsze grudniowe prezenty :) Dzieci powoli zapełniają listy do M., w których z przejęciem opisują literką lub obrazkiem, o czym w tym roku marzą. Wyjątkowe miejsce, w którym znalazłam tak dużo pięknych prezentów to babydeco.eu/, sklep w którym mogłabym zamieszkać, gdybym tylko mogła znów zostać dzieckiem! Poza przepięknymi meblami dla dzieci, znalazłam w nim morze fantastycznych pomysłów na mikołajkowe i świąteczne prezenty.
Dla najmniejszych w ofercie znalazłam cudowne przytulanki, gryzaki, i maty. Idealne dla rozbudzania ciekawości, wygodne i bezpieczne do pozostawienia maluszka, zachęcające do wykonywania pierwszych prób w siadaniu, czy wstawaniu.
Te troszkę większe maluchy będą miały prawdziwą frajdę układając kolorowe klocki, mięciutkie puzzle, czy drewniane figurki, które budząc ich  wyobraźnię i rozwijając koncentrację będą przy okazji pomagały w nauce kolorów, literek, czy cyferek.
Znalazłam również bajecznie kolorowe zabawki i ciekawe gry, które dają super możliwość wspólnej zabawy z dziećmi- teatrzyki, planszówki oraz układanki z obrazkami i nazwami roślinek, czy zwierząt.
Mnie najbardziej urzekły szmaciane lalki-przytulanki, które kochają dzieci w każdym wieku i przepiękne lampki, których pastelowe barwy i niesamowite kształty- lodów, chmurek i gwiazdek, będą fantastyczną dekoracją i atrakcją w pokoju. Na koniec perełka- cała seria 'myszkowa'- domki, pokoiki, łóżeczka i mysi bohaterowie, to zabawki piękne i wyjątkowe, bez których nie wyobrażam sobie prezentów dla naszych maluchów!
Mam nadzieję, że Wy również znajdziecie coś specjalnego, co na pewno sprawi radość dzieciakom. Ciekawa jestem co u Was jest teraz hitem nad hitami? :)























  • Share:

You Might Also Like

32 komentarzy

  1. Anonimowy11/29/2017

    Przepiękne zabawki, zwłaszcza ten domek dla myszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochalam sie od razu w tych lampach,ale nie spodziewalam sie, ze uda mi sie je kupic w takich dobrej cenie. Wlasnie zamowilam dwie do... naszej sypilani ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię! :) Kto powiedział, że dorośli mają sobie odbierać 'dziecięcą' radość? :D

      Usuń
  3. Świetne są te szmaciane lalki :) Będą idealne na święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika Kalska9/23/2018

    Niby wszystko ładne i piękne, ale jak dla mnie zbyt pospolite. Wiem, ze wybrać odpowiedni prezent to zawsze jest męczarnia i zawsze brakuje pomysłów. W takim przypadku często udaję się poczytać https://4gift.pl/blog gdzie znajdę dość oryginalne pomysły na prezent czy jakiś gadżet. Wtedy troszkę w głowie mi się rozjaśnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że w przypadku dzieci to raczej większego problemu nie ma z wyborem prezentów. Natomiast ja swojemu facetowi całkiem niedawno sprawiłam fajne etui na zegarki https://forhim.pl/7-zegarki-bizuteria-pudelka-etui i jestem zdania, że ten upominek bardzo mu się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5/11/2020

    Oczywiście, że jeśli chodzi o dzieci to raczej nie ma problemu z wyborem prezentów, gdyż wiem, ze przynajmniej moim się wszystko podoba. Także już wybrałem prezent dla mojego dziadka w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i jestem przekonany, że ten wybór był bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły na prezent, świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, pomocny post

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ciekawych pomysłów prezentowych, wartościowy blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe propozycje na podarunek

    OdpowiedzUsuń
  17. Drewniane zabawki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te propozycje są warte rozważenia

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń