PRZED OSTATNIĄ NOCĄ W ROKU

By Ola Lewczuk - 12/29/2017


Kolejny rok ma się ku końcowi, a przed nami szampańska sylwestrowa zabawa :) Na pewno kreacje czekają już w szafie, ale jak zawsze przed nami kobietami najprzyjemniejsza część przygotowań- makijaż, manicure, fryzjer. W ciągu kilku ostatnich lat skompletowałam swój własny kosmetyczny must have na takie właśnie specjalne okazji i przyznam się wam, że jestem świetnie przygotowana do zadań specjalnych! W sieci znajdziemy całe mnóstwo poradników i filmów instruktażowych o tym, jak umalować się, uczesać oraz jak najbardziej profesjonalnie i efektownie ozdobić paznokcie. Mam również swój własny zestaw do manicure hybrydowego, z którego bardzo chętnie korzystam, zwłaszcza przed takimi wyjątkowymi imprezami. Jak wiecie bardzo często wyjeżdżamy, ponieważ nasze rodziny i stara paczka przyjaciół rozjechała się po Polsce, więc równie często zdarza mi się zabierać ze sobą swój własny podręczny zestaw kosmetyczny :) 
Dotychczas korzystałam po prostu z kilku kosmetyczek, ale przeglądając blogi trafiłam na post o toaletkach i zachwycił mnie jeden z pomysłów! Ania prezentowała w nim mobilną wersję toaletki, o której marzy nie jedna z nas- to rodzaj pojemnego kuferka, który po pierwsze pomieściłby wszystkie niezbędne akcesoria, a do tego jest zaopatrzony w dość duże lustro i... oświetlenie! Ten konkretny pochodzi ze sklepu activeshop.com.pl, wybrałam taki, który byłby optymalny dla mnie- pomieściłby pędzle i kolorowe kosmetyki do makijażu, ale również mój zestaw do wykonywania hybryd, prostownicę i kilka niezbędnych kosmetyków do włosów. Ta opcja sprawdziłaby się najlepiej ze względu na kompaktowe wymiary, możliwość złożenia do formatu niedużej walizki, a ustawiona na zwykłym stoliku spełniłaby doskonale rolę toaletki stacjonarnej, dzięki czemu taka wersja 'multikosmetyczki' to rozwiązanie nie tylko do domowego użytku, ale również dla profesjonalnych wizażystów. Widzę u niektórych z Was pięknie zaaranżowane toaletki, ale jestem pewna, że to rozwiązanie przypadnie do gustu tylko mnie :) Ściskam!



 


  • Share:

You Might Also Like

14 komentarzy

  1. Zupełnie mnie nie dziwi, że jedna z marek króluje na większości toaletek:) Oj, też bym taką chciała! Którąkolwiek - wszystkie są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślę o tacy, na której będę mogła zgromadzić te wszystkie drobiazgi, które są na moi stoliku :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ciekawy wpis. Chętnie dodam Twój blog do mojej listy najlepszych blogów o wnętrzach http://blogiowystrojuwnetrz.blogspot.com/ , będzie bardziej widoczny. Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis naprawdę bardzo fajny. Ogólnie masę informacji dowiedziałem się dzięki Twojemu blogowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kobieta przed imprezą lubi zrobić się na bóstwo.

    OdpowiedzUsuń

  6. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujące zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Lustro od szklarz Łódź przydaje się w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń