ZAPRASZAM NA SZYBKIE CANDY

By Ola Lewczuk - 7/17/2017



Nic tak nie poprawia humoru, jak czekolada i szybka zmiana dekoracji ♥ dlatego zapraszam Cię na szybkie wakacyjne rozdanie- zmień ze mną swoje ściany w kilka minut!
Nasza szara kuchnia prosiła się o letnie akcenty, więc postanowiłam wykorzystać możliwości, jakie daje mi trzyform.pl i zamówiłam piękne, kolorowe obrazki! Kupiłam płótno malarskie, przesłałam grafiki do druku i już następnego dnia dekoracje były gotowe :)
Jeśli masz ochotę na zestaw 3 grafik na płótnie, zapraszam Cię do zabawy!

Co należy zrobić? To proste!

  • W komentarzu pod postem zgłoś się do udziału w zabawie :) 
  • Umieść baner z linkiem do konkursu na swoim blogu (jeżeli nie posiadasz bloga udostępnij go na FB). 
  • Bawimy się tu i na instagramie.
  • Konkurs trwa do 30 lipca 2017 r. 

W ciągu 5 dni wylosujemy zwycięzcę!






Wysyłka nagrody tylko na terenie Europy.

  • Share:

You Might Also Like

20 komentarzy

  1. Anonimowy7/17/2017

    Super! własnie musze ozdobic nowa sypialnie :) bardzo chetnie przygarne :) Marta chomczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzechem byloby nie skorzystac z takiego candy! Oczywiscie, ze mam chec na zabawe :)
    Baner na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zapisuję się do zabawy :) Baner na http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że kiedyś też wezmę udział w takim konkursie! Powodzenia dla wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  6. JEsli uda mi sie wygrac, to poprosze o piekne zdjecia mojej zony :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, aż się smacznie zrobiło - zgłaszam się do udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/25/2017

    Egzotyczne tchnienie...wakacyjne nuty kolorystyczne...intrygująca aranżacja, soczyste spojrzenie...łasuch ze mnie...

    Przyłączam się do zabawy...smak wakacji przelany w odrobinie artystycznego wnętrza...

    Pozdrawiam wakacyjnie i sielsko..:)

    Małgosia

    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Z przyjemnością dołączam do zabawy! Banerek na blogu w zakładce candy http://maneruki.blogspot.com/p/czytam.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mam ochotę???
    Ba - PEWKA! :)
    Już się grzecznie ustawiam w kolejkę !
    Już wiem nawet jakie grafiki wybrać - jaki będzie ich styl.
    Eh :) byłoby cudnie! :)
    Czekam teraz na losowanie ! i trzymam kciuki.
    A banek ląduje u mnie na boczku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się koniecznie :)
    Banerek na blogu, w zakładce konkursy ;) Już nie mogę się doczekać wyników... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy na aliexpress robię już od kilku lat. Nawet post o tym naskrobałam :). Mozna tam kupić takie cuda, że żal byłoby nie skorzystać.

    Pozazdrościć tak pozytywnego podejścia, bo ja na te letnie kaprysy to tracę już cierpliwość.

    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  16. Gustownie, dobrze dobrana kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń