ALIEXPRESS I FLAMING PARTY

By Ola Lewczuk - 7/24/2017


Letnie przyjęcie w egzotycznym stylu to strzał w dziesiątkę, zwłaszcza gdy inspiracje znajduję na każdym kroku, a fantastyczne dekoracje są na wyciągnięcie ręki. Wkrótce będziemy obchodzili kilka uroczystości- urodziny, rocznice ślubu i przyjęcie z okazji zakończenia specjalizacji, więc już jakiś czas temu sporządziłam listę najbardziej pożądanych gadżetów. Odważyłam się i zrobiłam pierwsze zakupy na aliexpressie!
Oczywiście planując zakupy w tym największym chińskim cybersklepie musisz pamiętać, że bezpłatne lub najtańsze przesyłki docierają do Europy drogą morską, więc przyjęcie i zakupy musisz zaplanować z odpowiednim wyprzedzeniem. To bardzo ważne, ponieważ średni czas realizacji zamówienia wynosi miesiąc, jednak zważając na różnorodność towarów i ich ceny warto poczekać kilka tygodni na te cuda. 
Ale do rzeczy! Co wybrałam? Balony! Przepiękne, metaliczne, gigantyczne i bajecznie kolorowe :) Ogromne, bladoróżowe love, butelka szampana, prawie metrowe kolorowe flamingi i przezroczyste balony z nadrukiem palemek. Zamiast wypełniać je helem zdecydowałam, ze użyję taśmy dwustronnej i podwieszę je do sufitu; ich ogonki ozdobię sprężynkami tęczowych tasiemek, które będą zwisały nad stołami. Cena? Love 4 pln, flaming 3,50 pln, zestaw 10 baloników 3,50 pln, szampańska butelka 4 pln. Poza tym pompony, papierowe ananasowe girlandy i sznur ledowych flamingów- to koszt rzędu 15 pln. Żeby dopełnić całości nie zapomniałam o stylizowanych kubeczkach i talerzykach, ozdobnych słomkach i papilotkach na babeczki- wszystko za kolejne 20 pln. Część z tych zamówień już przyszła, na pozostałe czekam, ale w głowie mam już kompletny plan wszystkich trzech przyjęć ;) Będzie pysznie i pięknie. A może masz swoje sposoby na ogrodowe party lub urodzinowe przyjęcie z flamingami? Albo na aliexpress upolowałaś inne super rzeczy? Podziel się ze mną i innymi w komentarzu!

ps. gdybyś szukała pomocy w napisaniu pracy dyplomowej znajdziesz ją na edutalent.pl, tak przy okazji świętowania różnych okoliczności ;)















  • Share:

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Motyw z falmingami mnie oczarował :)) Od zawsze kojarzą mi się z czołówką serialu Miami Vice
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Zapomniałam, że one tam były :)))

      Usuń
  2. Ali... uwielbiamy. Można tam wynaleźć perełki nie tylko cenowe.
    Twoje belony z gwiazdkami są cudne o są moim nr 1.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zwykle z opóźnieniem, ale jednak odnalazłam to miejsce :) Ściskam!

      Usuń
  3. Zakupy na aliexpress robię już od kilku lat. Nawet post o tym naskrobałam :). Mozna tam kupić takie cuda, że żal byłoby nie skorzystać. Twoje zdobycze są świetne. Flamingi rządzą :). Serdeczności :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybiegnę doczytać co upolowałaś :))) A flamingi rzeczywiście rządzą! :D

      Usuń
  4. Uwielbiam flamingi, więc jestem zachwycona.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam tę fascynację zdecydowanie ;))

      Usuń
  5. Ja nie jestem fanką zakupów przez neta - ale Twoje zakupy wyglądają fantastycznie.
    Ceny oczywiście najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć tak pozytywnego podejścia, bo ja na te letnie kaprysy to tracę już cierpliwość.

    หนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam Aliexpress!

    OdpowiedzUsuń