H&M HOME

By Ola Lewczuk - 11/15/2014

Niestety w stolicy Podlasia H&M nie wpadł na pomysł, że warto przynajmniej w jednym ze swoich dwóch sklepów otworzyć dział DOM. Ubolewam, ponieważ wiele z ich produktów jest sprzedawanych w naprawdę fajnych cenach, a design odpowiada mojemu gustowi. Ponieważ od czasu skończenia specjalizacji wolny czas spędzam przede wszystkim na łonie natury, mało mam okazji, żeby odwiedzić najbliższy warszawski sklep H&M HOME. Może kiedyś doczekamy sklepu internetowego? Póki co zachwycam się różnymi detalami online i robię długą listę zakupów na "kiedyś". 













  • Share:

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. bylam wielokrotnie w h&m home ale jakos wychodzilam z niczym - ale lubie tam wracać dla samego oglądania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam nigdy okazji zobaczyć tego działu na żywo, ale po cichu liczyłam, że jednak znalazłabym tam coś dla siebie. Czasem tylko tak wychodzi, że te produkty na zdjęciu są przepiękne, a ogladane na żywo już niekoniecznie.

      Usuń
  2. U mnie też nie ma działu home i też ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się w końcu doczekamy :) Chociaż kiedyś myślałam, że spełnieniem marzeń byłaby IKEA. Teraz wydaje mi się, że przez pierwszy miesiąc bym w niej zamieszkała, a potem zabrakłoby mi pieniędzy na życie, bo wszystko wykupiłabym do domu ;)))

      Usuń
  3. Te dodatki są bardzo gustowne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Wartościowe informacje

    OdpowiedzUsuń