CHORY BLOG, CHORA JA

By Ola Lewczuk - 11/17/2014

Dopadło mnie późne jesienne przeziębienie, które od kilku dni mentalnie i fizycznie wyłącza mnie z obiegu. Obowiązki służbowe wygoniły mnie rano z łóżka, ale dziś nadaję się jedynie do wciśnięcia pod koc i ululania. Niestety, mam wrażenie, że to samo spotkało ostatnio bloggera i google+: kilka dni temu z mojej wirtualnej przestrzeni zniknęła spora część blogowych zdjęć. Niestety do tej pory nie udało mi się ich odzyskać i strona w niektórych miejsca świeci pustkami. Może ktoś z Was miałby jakąś pomocną radę?


Mam nadzieję, że stan niemocy wkrótce minie, a Wy trzymacie się dzielnie. Machając chusteczką życzę Wam udanego tygodnia.

  • Share:

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Wszystkiego dobrego i szybkiego powrotu do zdrówka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! Choróbsko nie chce dać się wypędzić...

      Usuń
  2. zdrowka !!
    wlasnie zauwazylam ze Twoje zdjecia pojawiaja sie i znikaja - ale o co chodzi? jak sie cos doweim to obiecuje cos pomoc ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś okropnego i chyba to moja wina we współpracy z g+. Wykasowałam post z g+, który na stronie pojawił się znikąd. I najprawdopodobniej ten krok był nożem w plecy :(

      Usuń
  3. Olu, mam nadzieję, że dzisiaj już lepiej z Twoim zdrowiem :) a co zrobić, by odzyskac zdjęcia niestety nie wiem :(. Pozdrawiam Marta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto, powoli się kuruję :) Niestety na zdjęcia nie ma lekarstwa i chyba pozostaje mi się z tym pogodzić...

      Usuń
  4. Rada jest tylko jedna....niestety...założyć nowego bloga. Duzo zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety będę próbowała naprawiać uszkodzone posty, ale nie zrezygnuję z bloga, który jest ze mną tyle czasu :)

      Usuń