WĄSKA SYPIALNIA

By Ola Lewczuk - 4/21/2015


Polskie budownictwo, zwłaszcza to z ubiegłego stulecia stawiało na kiszkowate i mało funkcjonalne pomieszczenia, których urządzenie było równie trudne co zdobycie szczytu góry przez astmatyka. Wąskie pokoiki, metalowe framugi, na których można było połamać palce u nóg i koszmarne kinkiety tuż przy wejściu :) Pamiętacie takie mieszkania? Dziś kilka inspiracji z arcy wąskich sypialni, które właścicielom udało się urządzić w przepiękny sposób. Pierwsze zdjęcie oczarowało mnie najbardziej. Długie pomieszczenie z kominem podzieliło się w naturalny sposób na strefy- wypoczynkową i biurową. Do tego cudowna mieszanka ciepłego drewna, bieli i eleganckie akcenty dodające charakteru. Może jej długość Kiszka nie jest taka zła? :)












Źródła zdjęć tu.

  • Share:

You Might Also Like

50 komentarzy

  1. u mnie wąski pokój dla dzieci - przeklenstwo. zupelnie nie radze sobie z ustawieniem łóżek - dlatego jest piętrowe i ogarnianiem panującego balaganu...Coz...uroki mieszkania w bloku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piętrowe łóżka w dzieciństwie były na prawdę super :))) Szkoda, że w dorosłym życiu musimy iść na większe kompromisy... :)

      Usuń
  2. Wszystkie propozycje cudooowne! Aż żal, że posiadam takiej "kiszki":):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozwiązania konieczne w takich warunkach :D

      Usuń
  3. Pięknie urządzone sypialnie. Dowód na to, że nawet najmniej ustawne pomieszczenia można urządzić w ciekawy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie właśnie! Dobry pomysł to podstawa:)

      Usuń
  4. Anonimowy4/21/2015

    Często takie małe pomieszczenia zmuszają do kreatywności, ograniczenia ilości "rupieci". Czasem większy metraż jest mniej funkcjonalnie urządzony niż mniejszy, bo nie trzeba się ograniczać ;) Jak zawsze liczy się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle tylko ograniczenia powierzchni szły w parze z ograniczaniem się w zbieractwie :D

      Usuń
  5. Jak widać, każda kiszka jest do opanowania ;) Czasami mi sie wydaje, że w takiej wąskiej sypialni można się całkiem przytulnie urządzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! I zdecydowanie "moje" kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąskie ale urzadzone ze smakiem:)) i pomysłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? ☺ I okazuje się, że te wnętrza nie muszą być nawet minimalistyczne :)

      Usuń
  8. Też miałam ten problem, więc "sypialnię" przeniosłam do dużego pokoju, a dokładnie kupiłam sofę, którą można składać i składamy ją na dzień, a rozkładamy na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakieś rozwiązanie :) Grunt to wygodna kanapa :D

      Usuń
  9. Piekne inspiracje wybrałaś Olu, aż chce się miec taką sypialnię dla siebie :))
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowa dawka cudnych inspiracji :) A, że sypialnia wąska fiu! :)))
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokazałaś, że nawet wąskie wnętrze da się świetnie rozplanować :) Sama mieszkałam kilkanaście lat w tzw. wagonie i wiem jak ciężko stworzyć z takiej przestrzeni przytulny i funkcjonalny kąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sypialnia może być wąska, to nie jest problem :) grunt zeby szerokie łóżko się zmieściło do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sypialnia - BOMBA! bardzo mi się podoba! akurat w moim mieszkaniu jest podobny rozkład mam dość długą ale niestety tak wąską sypialnię, że na szerokość mieści mi się tylko łóżko (2m) niestety na jakiś stoliczek zabrakło 20 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Zaraz podsyłam linka do znajomych, bo mają dwa małe pokoje dodatkowe i chcą na gościnne sypialnie zmienić. Zmienili już materace na materac ortopedyczny coby goście się porządnie wyspali. swoją drogą to był świetny pomysł bo spałem na takim i mega wygodny jest. A z Waszym pomysłów wykorzystam parę rzeczy, bo dodatki są bombowe, a ja taki stary piernik ale lubię się urządzić:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężko zaaranżować takie wnętrze, więc inspiracje są na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałabym jak sobie poradzić z wąską sypialnią, a tu okazuje się, że można i to ze świetnym efektem. Nie wyobrażam sobie mieszkania w tak malutkim pokoiku bez kołdry letniej, która jest doskonała na gorące noce. Na stronie: https://senpo.pl/koldry/koldry-letnie/ jest ona w niskiej cenie. Warto się na nią pokusić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na każde pomieszczenie znajdzie się idealny pomysł i aranżacja. Trzeba tylko szukać jakiś fajnych inspiracji i korzystać z nich, jeśli tylko jest możliwość. Brakuje mi tylko jednej rzeczy w tych wszystkich projektach, a konkretnie dywanów. Dobrałabym coś ze strony https://7kd.pl/90-dywany-do-sypialni

    OdpowiedzUsuń
  18. Wąskie pomieszczenia zawsze stanowią wyzwanie dekoratorskie. A tutaj można zaczerpnąć kilka ciekawych pomysłów. Najbardziej podobają mi się te z wydzielonymi strefami. Lustra na ścianach, które optycznie powiększają przestrzeń to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe pomysły w kwestii urządzenia bardzo małych przestrzeni. Zdecydowanie warto wziąć je pod uwagę przy urządzaniu tego typu pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię wąskich pomieszczeń, dlatego przeglądam oferty deweloperów w poszukiwaniu przestronnych pokoi. Z tego co widzę u tego https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ jest bardzo fajny rozkład pomieszczeń i są one na tyle duże, że nie byłoby problemu z ustawieniem mebli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirujące wpis. Wąskie i małe pomieszczenia są szczególnie trudne do zaaranżowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe aranżacje wąskich sypialni. Ja również mam małą. Mieszkam w bloku i jakoś musiałam pomyśleć, aby wszystko co chce się zmieściło. Jednym z pomysłów było lustro z wieszakami od YourHomeStory. Mój przedpokój jest krótki i wąski, co za tym idzie nie miałam miejsca na lustro. Pomyślałam, że świetnym do tego miejscem będzie sypialnia, gdzie i tak przechowuję swoje rzeczy i właśnie tam ją ustawiłam. Postawiłam na minimalizm. W mojej sypialni znajduje się jeszcze tylko łóżko i jedna szafa, a potrzebne rzeczy przechowuję w szafkach, które zamontowałam na ścianie. Dodatkowym atutem jest to, że pościel, koce czy inne ubrania, których nie noszę, przechowuję w specjalnej skrytce pod materacem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog do poczytania w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  25. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  26. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  27. Wąska sypialnia to nie moja bajka :( owszem potrzebuje aby łóżko było przy ścianie ale z drugiej strony potrzebuję duuuużo miejsca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chciała mieć komfortową sypialnię i taką, żebym w pełni mogła w niej wypocząć. Rozmyślałam już nad tymi projektami https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia bo całkiem fajnie się prezentują. Rozkład wnętrz jest funkcjonalny i odznaczają się eleganckim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  29. I super... Nie trzeba wielkich metraż, aby mieć coś przytulnego i z klasą zaaranżowanego. A na materace 180x200 sklep jaki polecacie? Tak pozwolę sobie zadać to pytanie przy okazji... Czy kojarzycie firmę materace-viscotherapy.pl? Ponoć oni mają bardzo dobre materace, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  30. Sypialnia nawet niewielka ale posiadająca świetną pościel przyczyni się do dobrego snu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama mam wąską sypialnię, ważne jest żeby nie kupować ciemnych dodatków. Najlepiej sprawdzą się jasne komplety pościeli, beżowe koce i narzuty oraz delikatne zasłony.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niebo nad łóżkiem to niepowtarzalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  33. Doskonale trafiłam, własnie jestem w trakcie szukania projektu na moja waska sypialnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy w sypialni została użyta kołdra letnia? Ja uważam że to świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń