TOCZY SIĘ

By Ola Lewczuk - 2/10/2015

Niepostrzeżenie minęły prawie dwa tygodnie, odkąd mogłam sobie pozwolić na spokojne blogowanie. Bardzo dużo dzieje się w naszym życiu, a czas skłania do przemyśleń i zatrzymania się na chwilę, skupienia uwagi na tym co najważniejsze. Miałam również nadzieję, że korzystając z wolniejszego tempa w domu, uda mi się zaprosić Was z wizytą do mnie. Niestety, permanentny brak słońca skutecznie utrudnia robienie zdjęć. Dość jednak narzekań, pozachwycajmy się dziś tacami! Odkąd zobaczyłam jedną z nich w House Shop nie mogę się oprzeć ich czarowi! W ZARA HOME udało mi się znaleźć tacowe maleństwo, jednak mój apetyt na piękną, dużą, srebrną marokankę nie zmalał. Ściskam Was serdecznie, niech słońce będzie z nami!










Zdjęcia pochodzą z pinterest.

  • Share:

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. A ja mam problem z tacami, bo u siebie żadnej takiej znaleźć nie mogę, są tace, ale inne.... nie takie jakie bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co, jedyna która wpadła mi w oko i mogłam sobie na nią pozwolić, to ta niewielka z ZARAZ HOME, jednak liczę, ze przywiozę taki "łup" z kolejnej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje wyszukałaś :). Ja póki co sama tace przerobiłam, bo nie mogłam już patrzeć na starego obdrapańca :) co prawda marokańska to ona nie jest! :))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno ma wartość sentymentalną? :D

      Usuń
  4. fajne inspiracje, też poluję na ładą tacę, niestety te sklepowe strasznie srogie, więc rozglądam się na pchlich targach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo taaak! To prawda... Te które są naprawdę piękne mają zabójcze ceny, mam jednak nadzieję, że znajdę coś w podróży lub uda mi się upolować okazję :)

      Usuń
  5. Świetne inspiracje. Na całe szczęście wymarzoną tacę mogę zrobić sobie sama :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany! Aż zazdroszczę! A znając Twoje piękne prace, to będzie cudo! :)))

      Usuń
  6. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń