PIMP MY KITCHEN ①

By Ola Lewczuk - 1/04/2015

Jednym z moich noworocznych planów jest doprowadzenie do ładu naszej kuchni. Nie wymaga generalnego remontu, czy wielkiego sprzątania, potrzebuje jednak odświeżenia i tak naprawdę dopieszczenia. Zgodnie z założeniem: 2015 POWODÓW, ABY ODWAŻYĆ SIĘ ŻYĆ w tym roku zamierzam zamienić się w potwora perfekcjonistę, który dopracowuje każdy szczegół i układa przysłowiową wisienkę na torcie dopiero wtedy, kiedy dzieło jest kompletne i doskonałe. Od dawna próbowałam się zmierzyć z Olkową kuchnią doskonałą, aż w końcu powstała krótka, acz stanowczo wyartykułowana lista niezbędnych rzeczy, które powinny się w tejże doskonałej kuchni znaleźć. 
Pierwszą i najważniejszą będzie osłona kaloryfera! Zamierzam zamówić ją, jak wiele rzeczy w 3form i nareszcie pierwsze wejście do kuchni nie będzie mnie irytowało nieproporcjonalnym grzejnikiem. Drugą rzeczą są ściany, które po kilku latach zmagań z mikserem, sokami, i pomidorami do suszenia nie pozwalają się zmyć (ech te zapewnienia producenta...) i po prostu muszą zostać ponownie wymalowane. Punkt numer trzy to blaty. W naszej białej kuchni blaty są grafitowe, jednak od dłuższego czasu marzę o zmianie i wciąż nie mogę zdecydować się pomiędzy białymi i drewnianymi. I jedne i drugie wyglądają przepięknie. Miejsce muszą również znaleźć moje książki kucharskie :) Na zamówienie czeka również odpowiednia roleta z lekkiego, firankowego materiału. Moje doświadczenia z maszyną pokazują, że radzę sobie z prostymi rzeczami, jednak obawiam się, że uszycie rzymskiej rolety z delikatnego woalu mogłoby skończyć się palpitacją serca lub pęknięciem ze śmiechu oglądających ją osób. Do kuchni perfekcyjnej dorzuciłabym jeszcze nowy piekarnik i ukrycie kuchenki mikrofalowej, więc chyba zacznę grać w totka lub poszukam dodatkowej pracy ;). Tymczasem zdjęciowe podsumowanie najciekawszych projektów, które dla mnie są kompletnym i pięknym wnętrzem- wszystkie są stąd.








  • Share:

You Might Also Like

19 komentarzy

  1. Tuning kuchni....oj tak! Moją docelowo zamierzam po prostu zmienić, ale i teraz przydałby się jakiś lifting;) powodzenia! oby udało Ci się odhaczyć każdy punkcik na liście niezbędnych zmian, ściskam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od malowania ścian :D Ten punkt już za mną, teraz te wymagające więcej inwencji i nakładów finansowych :)

      Usuń
  2. Ambitne plany, powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów :)))
    Udanego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i czekam na efekty. Ja jestem obecnie na etapie tworzenia od podstaw, ale jak już je ogarnę to też nie omieszkam się pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tablicę jak na ostatnim foto można dostać na Czarach :))
    no to perfekcyjnej realizacji planów !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, znam Twoje tablice :))) Pięknoty :D

      Usuń
  6. Piękne inspiracje :) Zatem trzymam kciuki żeby udało Ci się zrealizować plany.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, praca w trakcie, ale mam wrażenie, że gdybym nie sprecyzowała wszystkich celów mogłabym polec ;)

      Usuń
  7. Olu wszystkie mi sie podobają.Zwariować można od nadmiaru inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to takie pozytywne wariactwo :D W każdej z kuchni jest coś fajowego, mega pozytywnego i zbierając to wszystko do kupy mam nadzieję uzyskać spójną całość :)

      Usuń
  8. Powodzenia aby udalobsie tak jak chcesz. Czekam zatem na relacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce, wszystko jest na dobrej drodze :)

      Usuń
  9. piękne inspiracje, a Tobie życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że to nie będzie wymuszona wytrwałość, tylko przypłynie naturalnie :)

      Usuń
  10. Świetnie inspiracje, wszystkie mi sie podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń