HAMAKI, HUŚTAWKI I INNE MARZENIA

By Ola Lewczuk - 3/25/2015


Zawsze lubiłam bujanie w obłokach, więc na placach zabaw pierwszym obleganym przeze mnie miejscem były najwyższe  huśtawki. Lubiłam latać na nich wysoko pod niebo i czuć się trochę jak wolny ptak. Podobną radość sprawiało mi zawsze wylegiwanie się w hamaku, dlatego zawsze wiedziałam, że w naszym domu znajdzie się choćby niewielki. Kilka lat temu na naszym balkonie zawisła duża hamakowa huśtawka i w wakacyjne wieczory lubię zapadać się w miękkie poduszki i podziwiać zieleń i kolory wokół. Dziś znalazłam garść inspiracji, na których domowe bujawki "robią wnętrze". Ciekawa jestem, czy pośród Was są jacyś fani hamakowego relaksu? Ściskam! 








photo via pinterest

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarzy

  1. Taki hamaczek w mieszkaniu to marzenie ;))
    Milutkiego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada chwila nasz balkonowy wróci na swoje miejsce :)))

      Usuń
  2. Jak cudownie byłoby teraz ułożyć się w takim hamaczku :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ostatnio też mi się marzy! Ja próbuję wyszydłować, ale zobaczymy czy spełni zadanie...Inspiracje pierwsza klasa, zwłaszcza pierwsza fota mnie urzekła:) Pozdrawiam no i zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością wkrotce się zjawię!:) I czekam na wiesci o efektach ;)

      Usuń
  4. Takie wielkie patio z hamakiem - marzenie :)
    No, ale u mnie na tarasie to będzie albo hamak, albo stół i miejsca do siedzenia. Ze względów praktycznych zdecyduję się chyba na opcję drugą ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może podwieszana hamako-huśtawka, jak u mnie?;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba spełniać :)))

      Usuń
  6. Jak byłam nastolatką to marzył mi się hamak w domu , w późniejszym wieku doczekałam się, ale w ogródku. Pamiętam jak cudownie było się w nim wylegiwać z moim wówczas malutkim synkiem , nawet ucinaliśmy sobie w nim popołudniowe drzemki. Teraz niestety nie posiadam ... hmm , jak tak patrzę na twoje Olu inspiracje , to chyba na ten wiosenno letni sezon muszę sobie taki relaks zafundować. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, koniecznie! To taki przyjemny reset, kilka stóp nad ziemią :)

      Usuń
  7. Osobiście to ja marzę o tym bujaku w domku! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak! Tylko tak sobie pomyślałam- gdybym chciała zrealizować każde moje marzenie, to nasz dom musiałaby chyba tysiąc metrów kwadratowych :D

      Usuń
  8. mam hamak w ogrodzie...ale marzy mi sie takie siedzisko-hamak w domu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fenomenalne rozwiązanie :))) Tylko gdzie takie cuda wszystkie pomieścić? :D

      Usuń
  9. Rozleniwilam się od samego patrzenia:)

    OdpowiedzUsuń