SZKOLNE MUST HAVE

By Ola Lewczuk - 8/08/2015


Wczoraj moja przyjaciółka uświadomiła mi, że wakacje pędzą i za trzy tygodnie zadzwoni pierwszy dzwonek. Ponieważ jej córeczka idzie po raz pierwszy do szkoły postanowiłyśmy wspólnie zaaranżować pokój dla młodej uczennicy :) Moje wspomnienia końca wakacji nie są zbyt barwne, zawsze miałam ochotę na więcej swobody, a kompletowanie wyprawki do szkoły przyprawiało mnie o dreszcze. Kiedy jednak zaczęłam przeglądać działy dziecięce zakochałam się w tych pięknych kolorach i formach :)  A inspiracje? Jak zawsze jest pod dostatkiem, więc... do dzieła!
A czy Wasze pociechy już szykują się do szkoły? :)







 


Do aranżacji wybrałam różności z:
1-2 pinterest
5 Agata Meble
6 Lego Store
7-11 IKEA

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Zakochałam się w zdjęciu numer 2 - świetny pomysł na biurko :) Ja zawsze gromadziłam mnóstwo papierów i zeszytów, które w pewnym momencie robiły bęc na podłogę. Tu raczej nie ma takiej możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pokoje, w każdym coś mnie ujmuje. Mam zająca z plakatu na 1 zdjęciu. Nie kupowałam, plakat sama zrobiłam, oszczędnie. Też przygotowałam pokój córce po kątem szkoły i nauki. Przeszedł mega metamorfozę, którą wkrótce zaprezentuję u siebie. W tym roku 1 klasa, więc zmiany były potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Popędzę zaraz sprawdzić co tam wykombinowalyscie! :))

      Usuń
  3. Jakie śliczne pokoiki :) Aż chciałoby się wrócić do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nieeee! Mimo tych cudnych, szkolnych inspiracji :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  6. to fajne co tu sie robi na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyglądają te meble. Można z nimi stworzyć funkcjonalny pokój ucznia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły na aranżację pokoju dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wpis jest prawdziwą skarbnicą inspiracji.

    OdpowiedzUsuń