HALO! IDZIE NOWE?

By Ola Lewczuk - 8/20/2015


Kiedy żegnając 2014 rok pisałam o 2015 POWODACH, ABY ODWAŻYĆ SIĘ ŻYĆ, nie sądziłam, że ten kreatywny wariat, którego chciałam w sobie obudzić tak się rozbestwi! Co prawda motywuję go, dokarmiam (choć dietetycznie! przecież z końcem roku miał sie odziać w kilka rozmiarów mniejsze stroje ) i z satysfakcją obserwuję jego rozwój, ale nie podejrzewałam, że drzemie w nim taka siła sprawcza. A teraz już zupełnie poważnie. Chyba dorosłam w końcu do realizacji celów, a nie tylko snucia marzeń. Marzeń wszelakich ☺ W tym również tych odważnych o odmienionym domu. Ponieważ ostatnio mam ciągoty do zanudzania Was przydługimi postami, spróbuję pokazać fotografiami z WESTWING i HAMPTONS co nowego pojawi się w najbliższych miesiącach w domu PPP. Wiecie, że lubimy proste rozwiązania, elegancję i przestrzeń i takich zmian oczekuję. A teraz uwaga: inspiracje do mnie!










Zdjęcia: 1-4 pinterest, 5-10 produkty z WESTWING i HAMPTONS

  • Share:

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. ja ostatnio zauważyłam ku memu zdziwieniu ,że zaczynam powoli pałać miłości do biało-niebieskich naczynków:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! o! o! bo biało-niebieskie jest cudne! :D

      Usuń
  2. Inspiracje cudne, drugie i trzecie wnętrze przepiękne, połączenia kolorów ponadczasowe. Fantastyczne są te skórzane stołki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! i właśnie te stołki sobie wykombinowałam, że chowałyby się pod stołem kawowym :D

      Usuń
  3. Piękne nadmorskie i eleganckie inspiracje. W stylu Hampton. Moją uwagę zwróciła szczególnie granatowa lampa, kuferki chyba z rattanu i dekoracyjna poducha.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto powiedział, że tak daleko od plaż, nie można poczuć nadmorskiego klimatu? ;)

      Usuń
  4. Olu-do mnie już to "nowe" przyszło i sie coraz bardziej mości. Chyba nigdy tam mocno nie doceniałam duetu bieli i granatu:). Styl Hamptons jest bardzo wymagający, ale wiele rzeczy można osiągnąć niedużym kosztem. Jeśli masz ochotę kuknąc jak u mnie sie to rozwija , zapraszam :)

    pozdrawiam cie i czekam na twoje pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście z przyjemnością będę stałym gościem! :) Wiesz, kiedy szukałam tapet przed malowaniem sypialni, pan w sklepie popatrzył na mnie z dezaprobatą i powiedział: granat? a to to nie, to niemodne i nikt o niego nie pyta :D

      Usuń
  5. Ogromnie podoba mi się ten styl. Miałam ochotę na podobne lampy wiszące do salonu, ale ceny skutecznie mnie zniechęciły :( Może kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak pamiętam! Były obłędnie drogie... Ale coś wymyślę :D

      Usuń
  6. Podobają mi się te inspirację. Cieszę się że rozwinęłaś skrzydła i realizujesz swoje cele;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiklina jest piękna. Uwielbiam ją po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń