PERFECT HOUSE W TRZECH KROKACH: LEATHER

By Ola Lewczuk - 11/07/2015


W drugim kroku przygody z kosmetykami do wnętrz PERFECT HOUSE postanowiłam się odrobinę rozerwać używając preparatu LEATHER, bo przecież po wyczyszczeniu całej skórzanej kanapy, odświeżenie torebki i butów było prawdziwą rozrywką. Tym samym przekonałam się, że deklaracja producenta dotycząca zastosowania mleczka nie jest tylko dobrą reklamą. Tu również czekała mnie przyjemna niespodzianka, ponieważ poza wydajnością i pięknym zapachem, preparat rzeczywiście pozostawił na skórze delikatny film, który mam nadzieję, zabezpieczy przed nowymi zabrudzeniami. Ponownie plastikowe, brązowe opakowanie, z czytelnym wyjaśnieniem sposobu zastosowania na etykiecie. Pojemność 480 ml, cena w sklepie producenta- 15,90 pln. Nie jest źle :) 



A co zadeklarował producent?
Profesjonalne mleczko do czyszczenia i pielęgnacji skór naturalnych LEATHER polecane jest do: naturalnych skór licowych, gładkich, matowych skór syntetycznych (ekoskóra, skaj), mebli skórzanych, tapicerki samochodowej, galanterii skórzanej takiej jak kurtki, torebki i buty. Co usuwa: brud, kurz, zszarzenia na jasnych skórach, zabrudzenia po dłoniach. Co wyróżnia mleczko LEATHER? Dzięki unikalnej formule mleczko jest niezwykle wydajne. Doskonale czyści wszelkiego rodzaju zabrudzenia nadając skórze elastyczność i sprężystość. Mleczko odświeża kolor skóry, chroni ja przed pękaniem i przedłuża jej żywotność. Nabłyszcza nie pozostawiając tłustej warstwy. Chroni przed osadzaniem się kurzu. Starannie dobrana kompozycja zapachowa sprawi, że w pomieszczeniu utrzyma się trwały i przyjemny zapach.

To nie będzie moje ostatnie doświadczenie z BARWĄ. Na deser zostawiłam sobie preparat do czyszczenia łazienek. Na razie 2:0 dla PERFECT HOUSE :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy