WĄSKA SYPIALNIA

By Ola Lewczuk - 4/21/2015


Polskie budownictwo, zwłaszcza to z ubiegłego stulecia stawiało na kiszkowate i mało funkcjonalne pomieszczenia, których urządzenie było równie trudne co zdobycie szczytu góry przez astmatyka. Wąskie pokoiki, metalowe framugi, na których można było połamać palce u nóg i koszmarne kinkiety tuż przy wejściu :) Pamiętacie takie mieszkania? Dziś kilka inspiracji z arcy wąskich sypialni, które właścicielom udało się urządzić w przepiękny sposób. Pierwsze zdjęcie oczarowało mnie najbardziej. Długie pomieszczenie z kominem podzieliło się w naturalny sposób na strefy- wypoczynkową i biurową. Do tego cudowna mieszanka ciepłego drewna, bieli i eleganckie akcenty dodające charakteru. Może jej długość Kiszka nie jest taka zła? :)












Źródła zdjęć tu.

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarzy

  1. u mnie wąski pokój dla dzieci - przeklenstwo. zupelnie nie radze sobie z ustawieniem łóżek - dlatego jest piętrowe i ogarnianiem panującego balaganu...Coz...uroki mieszkania w bloku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piętrowe łóżka w dzieciństwie były na prawdę super :))) Szkoda, że w dorosłym życiu musimy iść na większe kompromisy... :)

      Usuń
  2. Wszystkie propozycje cudooowne! Aż żal, że posiadam takiej "kiszki":):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozwiązania konieczne w takich warunkach :D

      Usuń
  3. Pięknie urządzone sypialnie. Dowód na to, że nawet najmniej ustawne pomieszczenia można urządzić w ciekawy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie właśnie! Dobry pomysł to podstawa:)

      Usuń
  4. piękne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/21/2015

    Często takie małe pomieszczenia zmuszają do kreatywności, ograniczenia ilości "rupieci". Czasem większy metraż jest mniej funkcjonalnie urządzony niż mniejszy, bo nie trzeba się ograniczać ;) Jak zawsze liczy się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle tylko ograniczenia powierzchni szły w parze z ograniczaniem się w zbieractwie :D

      Usuń
  6. Jak widać, każda kiszka jest do opanowania ;) Czasami mi sie wydaje, że w takiej wąskiej sypialni można się całkiem przytulnie urządzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! I zdecydowanie "moje" kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wąskie ale urzadzone ze smakiem:)) i pomysłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? ☺ I okazuje się, że te wnętrza nie muszą być nawet minimalistyczne :)

      Usuń
  9. Też miałam ten problem, więc "sypialnię" przeniosłam do dużego pokoju, a dokładnie kupiłam sofę, którą można składać i składamy ją na dzień, a rozkładamy na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakieś rozwiązanie :) Grunt to wygodna kanapa :D

      Usuń
  10. Piekne inspiracje wybrałaś Olu, aż chce się miec taką sypialnię dla siebie :))
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowa dawka cudnych inspiracji :) A, że sypialnia wąska fiu! :)))
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokazałaś, że nawet wąskie wnętrze da się świetnie rozplanować :) Sama mieszkałam kilkanaście lat w tzw. wagonie i wiem jak ciężko stworzyć z takiej przestrzeni przytulny i funkcjonalny kąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sypialnia może być wąska, to nie jest problem :) grunt zeby szerokie łóżko się zmieściło do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sypialnia - BOMBA! bardzo mi się podoba! akurat w moim mieszkaniu jest podobny rozkład mam dość długą ale niestety tak wąską sypialnię, że na szerokość mieści mi się tylko łóżko (2m) niestety na jakiś stoliczek zabrakło 20 cm :)

    OdpowiedzUsuń