KLASYKA I NOWOCZESNOŚĆ

10/21/2016


Apartament na Powiślu zaprojektowany przez Zuzannę Muraszkiewicz z Pracowni HOLART studio to prawdziwa gratka dla miłośników pięknych wnętrz. Lubię ten mariaż klasyki i nowoczesności, kiedy kształty, barwy i materiały z jakich wykonane są elementy wnętrza tworzą niepowtarzalną i przytulną całość.
Jak widać diabeł tkwi w szczegółach i tu każdy jest dopracowany i przemyślany. Absolutnie uwielbiam róż i miękkie wykończenie mebli, które razem nadają z pozoru nowoczesnemu i lekko surowemu wnętrzu szalenie dużo uroku i ciepła.
Jeśli macie ochotę obejrzeć więcej pięknych realizacji HOLART studio zapraszam Was do odwiedzenia strony internetowej oraz na fanpage :)



















Projekt Zuzanna Muraszkiewicz
Stylizacja Anna Olga Chmielewska
Zdjęcia Aneta Tryczyńska

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. To cudownie, że się różnimy :) Świat byłby nudny!

      Usuń
  2. Apartamentowo-hotelowy styl to nie do końca moja bajka ale z tych wnętrz podoba mi się kilka rzeczy tj. fotele, poduszki, czy dywany. Bardzo przypadła mi do gustu łazienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detale czynią to wnętrze naprawdę wyjątkowym ;)

      Usuń
  3. Takie bardzo amerykańskie ;)
    Pozdrawiam cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/24/2016

    Piękne wnętrze, nie ma do czego się doczepić, a piesek śliczny i bardzo fotogeniczny. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te fotele z obszyciem! nigdy takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie do końca moja bajka, choć przygarnęłabym pod swój dach kilka dodatków z tego wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wnętrze zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Co prawda dla mnie i moich domowników jest chyba zbyt poukładane, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba :) pozdrawiam i gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie - ja bym się tam rewelacyjnie czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie to wszystko razem współgra :) zupełnie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń