POZDROWIENIA Z WIEDNIA I WYNIKI GIVEAWAY

By Ola Lewczuk - 7/21/2015


Żeby nie trzymać Was w niepewności pragnę ogłosić, że do spółki z kempingowymi sąsiadami przeprowadziliśmy komisyjne losowanie :))) Niestety z jakiegoś powodu nie mogę wgrać zdjęć z tego arcy wesołego wydarzenia :( Mam nadzieję, że wybaczycie mi brak rzetelnej dokumentacji i uwierzycie na słowo, że szczęśliwym posiadaczem kubeczkowych mazów zostanie Marta, która podpisała się mailem marta.siejko@wp.pl. Marta, proszę Cię prześlij mi swój adres, moje krasnoludki zajmą się resztą :)))

  • Share:

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. dziękuję za zabawę:))) i sama baw się dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlupowania Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    A dla Ciebie Olu udanego wypoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego urlopu! Gratki dla zwyciężczyni:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie życzę udanego urlopu :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje , dzięki za świetna zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę.Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu ładnie u Ciebie! Trafiłam na bloga zupełnie przypadkiem i jestem zachwycona.

    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Baw się dobrze i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjmnego dalszego pobytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego urlopu :)
    i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę Olu :)

    OdpowiedzUsuń