NASZ SZKIELETOWY PROJEKT

By Ola Lewczuk - 1/31/2018

Projekt domu Chmielniki małe 59 dw KRP2056

Dziś wraca temat domu, o którym marzymy, a o którym pisałam Wam już tu. Przemyśleliśmy wszystkie za i przeciw wyboru takich, a nie innych projektów i kiedy przyszło do ostatecznej decyzji okazało się, że jednak w obu brakuje nam pewnych rzeczy. Jeden z nich miał piękną wielopoziomową zabudowę, drugi natomiast oferował zamknięty garaż, co dla nas posiadaczy motocykli byłoby szczególnie ważne. Orzekliśmy wspólnie po długich naradach, że nie ma innej możliwości tylko trochę zmodyfikować jeden z projektów, jednak kiedy przyszło do konkretów doszliśmy do wniosku, że prościej i taniej będzie wybrać z tego grubego katalogu coś co będzie kompromisem pomiędzy naszymi potrzebami i estetyką budynku. Daleko nie musieliśmy szukać, bo wyjściem idealnym okazał się projekt domu Chmielniki małe, który znaleźliśmy wśród projektów domów szkieletowych.

Chmielniki małe łączą w sobie wszystkie nasze potrzeby. Powierzchnia użytkowa domu to niecałe 140 m kw., czyli optymalna dla niewielkiej rodziny. Na najniższej kondygnacji spełnienie marzeń męża- garaż dwustanowiskowy na auta i motocykle, z szeroką bramą wjazdową i odpowiednią przestrzenią. W tym projekcie przewidziano bardzo funkcjonalny podział przestrzeni użytkowych, który nam bardzo odpowiada- na samym dole to co techniczne i magazynowe- kotłownia, wspomniany garaż, piwnica oraz pralnia. Na drugim poziomie mamy część dzienną, której powierzchnia wynosi nieomal 100 metrów! Kuchnia, która nie jest zupełnie otwarta na salon i dodatkowe pomieszczenie, które może służyć za gabinet i biblioteczkę. Idealnie :) Na samej górze sypialnie z dwoma łazienkami i prawie 50 metrów prywatnej przestrzeni. 

Co daje nam wybór tego projektu? Wspomnianą ergonomiczną przestrzeń, dostosowaną do naszych potrzeb, bez konieczności wielkich przeróbek i ingerowania w projekt. Poza tym cały czas pozostajemy w klimacie niewielkiego, drewnianego dworku, z pięknym dachem i klimatycznymi oknami, do którego budowy nie potrzebujemy gigantycznej działki, a i nierówności terenu tylko w naturalny sposób urozmaicą jego położenie.

Zdecydowaliśmy się na projekt domu szkieletowego. Nie bez powodu, ma on kilka zasadniczych zalet. Przede wszystkim czas trwania budowy jest bardzo krótki i już w ciągu 3 miesięcy możemy cieszyć postawionym budynkiem. Jest to budowa z suchych elementów, w związku z czym jedyną "mokrą" robotą jest wylanie fundamentów. Z tą techniką wykonania wiążą się również niższe koszty, niż przy tradycyjnej konstrukcji co jest również dość dużym plusem, gdybyście jednak zdecydowali na to rozwiązanie, musicie mieć na uwadze, że trwałość tak postawionego domu szacowana jest na ok. 50 lat, co w naszym przypadku jest akurat dobrym rozwiązaniem :)  Przyznam szczerze, że nie mogę się doczekać chwili, kiedy będziemy mogli zacząć realizować to nasze ogromne marzenie, tymczasem rzućcie okien na to cudo.

Projekt domu Chmielniki małe 59 dw KRP2056

Projekt domu Chmielniki małe 59 dw KRP2056

Projekt domu Chmielniki małe 59 dw KRP2056

Projekt domu Chmielniki małe 59 dw KRP2056



  • Share:

You Might Also Like

48 komentarzy

  1. Piękny i "szyty" na miarę. Powodzenia w budowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to jeszcze trochę, ale dzięki za trzymanie kciuków :)

      Usuń
  2. Powodzenia w budowie i czekamy na zdjęcia z realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, jeszcze trochę wody upłynie zanim coś ruszy, ale najważniejszy krok za nami :)

      Usuń
  3. Anonimowy2/04/2018

    Ola, cudny ten domek! :) pamietam jak jeszcze "niedawno" remontowaliscie lazienke w swoim mieszkanku i zrobiliscie totalna metamorfoze a tu juz domek! :D

    Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz... Dominika W ( kiedys "kopalnia szczęścia" )porzucilam juz calkowicie sfere blogowania ale... probowalam ostatnio z calych sil odnalezc Twojego bloga kulinarnego i niestety mi sie nie udalo... :(
    Zamarzyly mi sie Twoje piersi z kurczaka w wiorkach kokosowych z piekarnika... pamietam, ze byly obledne i juz nigdy nie jadlam lepszych ! :) czy jest szansa jeszcze gdzies odnalezc ten przepis? :D

    Sciskam Cie mocno !
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiczko, pewnie, że pamiętam i postaram się go znaleźć gdzieś w przepisach, niestety blog kulinarny został unicestwiony przez bloggera, a ja niestety nie miałam kopii i nie byłam w stanie niczego odzyskać. Ściskam i spróbuję dać znać, kiedy coś znajdę :)

      Usuń
  4. Piękny domek, choć nie w moim stylu. Funkcjonalny w środku, co jest bardzo ważne. My też jesteśmy na etapie szukania projektu idealnego. Mamy jeden wybrany, ale trzeba jeszcze przekonać do niego panią urzędnik, co jest nie lada wyzwaniem😉 Jak nam nie zmieni parametrów wz-tki, trzeba będzie szukać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że ten wpis naprawdę zmotywował mnie do tego, żeby w przyszłym roku też sprawić sobie coś takiego, wreszcie wiem że da się to zrobić, serdecznie za to dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny rozkład!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dom szkieletowy to genialna alternatywa dla klasycznego domu, które nie dość, że jest prostszy w budowie to dodatkowo tańszy w utrzymaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas na działce powstawał niedawno dom szkieletowy. Jestem z niego bardzo zadowolona, muszę przyznać, że firma wykonała kawał dobrej roboty. Przyjechali na naszą działkę z gotowymi elementami i w przeciągu kilku dni powstała gotowa konstrukcja. Bardzo pomogły pracownikom w tym wciągarki łańcuchowe przeznaczone do transportowania tak ciężkich ładunków. Dzięki temu nie musieliśmy martwić się o to, że któryś z elementów zostanie uszkodzony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy projekt, dom na pewno będzie się wyróżniać. Mi to się mega podoba. Również zamierzam u siebie postawić spory kominek w salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja projekt domu znalazłem na stronie projektyzwizja.pl. Powiem wam, że przejrzałem sporo różnych propozycji projektów, ale na tej stronie znalazłem najciekawsze i moim zdaniem niepowtarzalne propozycje. Polecam i wam sprawdzić ich ofertę projektową ponieważ według mnie na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myśleliście o tym, aby zamiast w domu zamieszkać we mieszkaniu? Sam, mieszkam na co dzień we Wrocławiu, w bloku i jest to dla mnie naprawdę wygodne… Obecnie, rozglądam się za mieszkaniem, które mógłbym kupić na własność. Czy powinienem skorzystać z oferty https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/, wrocławskiego dewelopera?

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się położenie dużego łóżka na środku w sypialni. Nie lubię łóżek ustawionych przy ścianie. A najważniejsza rzecz w łóżku to oczywiście materac najlepiej na wymiar. Aby był dopasowany do nas jak i do ramy łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadając projekt domu ważne jest, żeby zaplanować ogrzewanie. Ja wybrałem ogrzewanie elektryczne nogen, które jest bardzo energooszczędne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny projekt. Domy szkieletowe cieszą się coraz większa popularnością

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muszę powiedzieć, że same projekty są niezwykle ważne i na pewno potrzebujemy odpowiedniego oprogramowania aby je stworzyć. Myślę, że ogólnie oprogramowanie dla budownictwa z https://oprogramowaniedlabudownictwa.pl/ jest niezwykle ważną kwestią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super napisane. Wszystkie informacje bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie wygląda ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam prośbę, na tej stronie: https://elektrononline.pl zamówiłam wentylator i wszystko fajnie, podoba mi się ale zupełnie nie pasuje do wnętrza. Zastanawiam się, czy mogłabym w jakiś sposób go zamaskować?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Nietypowy projekt ale dzięki temu jest jeszcze wspanialszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny projekt. Świetnie wygląda również z strony technicznej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy projekt. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  25. Funkcjonalny projekt

    OdpowiedzUsuń
  26. W piwnicy warto jest pomyśleć o regałach które rewelacyjnie pozwolą zagospodarować przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypadł mi do gustu ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z ładniejszych projektów jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  29. Warto od razu pomyśleć również o automatyce do bram aleksandrów łódźki

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się bardzo ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie ten projekt przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń