WYBIERAMY MIESZKANIE POD INWESTYCJĘ

By Ola Lewczuk - 12/15/2017


Mieszkanie w wynajętym mieszkaniu to całkiem dobre rozwiązanie dla osób, które z różnych powodów nie chcą wiązać się z jednym miejscem- na przykład na czas trwania studiów lub podjęcia pierwszej pracy. W naszym życiu przeprowadzaliśmy się kilka razy, zanim zdecydowaliśmy się na zakup własnego, znamy więc doskonale plusy i minusy każdej z opcji ;) Z perspektywy czasu wiemy już, że wynajem mieszkania to dobry pomysł na biznes, w związku z tym zaczęliśmy rozważać zakup mniejszego lokum, właśnie w tym celu. Podczas naszych podróży po świecie często nocujemy nie w hotelach, a w rodzinnych domach i apartamentach, czasem dzieląc je z gospodarzami, czasem mając je do własnej dyspozycji, a ponieważ Podlasie to prawdziwa turystyczne perełka, więc nieduże mieszkanie przeznaczone dla odwiedzających ten region może być naprawdę fajną inwestycją. 
W dzisiejszych czasach decydując się na zakup kolejnej nieruchomości na pewno zdecydowalibyśmy się na skorzystanie z usług profesjonalnej firmy sprawdzającej wszystko od A do Z, na przykład takich jak dybka.com.pl/obsluga-prawna-inwestycji/. Idealny metraż to taki nieprzekraczający 50 metrów, z otwartą kuchnią, która pozwalałaby połączyć dwie lub nawet trzy funkcje- jadalni, salonu i sypialni, co pozwalałoby swobodnie wynająć mieszkanie na krótki czas paczce przyjaciół lub rodzinie z dziećmi. Urządzając nowe mieszkanie na pewno postawiłabym na skandynawskie klimat, który pozwala stworzyć miłe i przytulne miejsce, ale nieprzytłaczające i niewymagające zbyt dużego nakładu finansowego. Ma to również niemałe znaczenie przy okresowym odnawianiu wnętrz, bo przecież nic tak nie zniechęca jak zaniedbane przestrzenie :) Idealny wystrój? Rzućcie tylko okiem na zdjęcia- zieleń, przestrzeń, ciekawe dekoracje- wymarzone miejsce dla goszczących na Podlasiu.















  • Share:

You Might Also Like

26 komentarzy

  1. Cudowne mieszkanie :) I ta zieleń, super :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkanie pod inwestycję powinno mieć porządne łóżko. A Żeby takie było to trzeba zainwestować w dobrej jakości materac na wymiar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie kupowałem mieszkania pod inwestycję tylko przede wszystkim dla siebie. Jestem przekonany, że taki wybór jest jak najbardziej dobrym wyborem. W sumie jest to małe mieszkanie, ale po przeczytaniu https://www.eurostyl.com.pl/blog/aranzacja-malego-mieszkania-proste-i-funkcjonalne-rozwiazania jestem zdania, że jak najbardziej można je fajnie zaaranżować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat swoje mieszkanie raczej traktuję jako własność, a nie inwestycję. Tym bardziej, że całkiem niedawno je odebrałem od dewelopera. Nawet dzięki kalkulatorowi https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu teraz mogę samodzielnie wykupić sobie ubezpieczenie na mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. krysiaa7/31/2021

    Aby takie mieszkanie zyskało zainteresowanie to potrzeba je dobrze też zaaranżować. Tutaj może pomóc firma https://www.abrys.net , która od długiego czasu zajmuje się projektowaniem wnętrz. Jest ona niezawodna i ma wiele pomysłów- także niezawiedziecie się...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane, świetny artykuł. Wartościowe treści można znaleźć na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. brunetka4/06/2022

    Ładnie, chociaż ja dodałabym jakiegoś charakterystycznych elementów dekoracyjnych, aby nadać życia wnętrzom. Przykładowo takie https://www.vintagewall.pl/plytki-ceglane-na-sciane płytki ceglane wydają mi się tutaj świetnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy w taki sposób nie działałem i jak zależało mi na moim domu to przede wszystkim skupiłem się na tym aby mieć fajny projekt. Uważam, że w takim zakresie dobrze jest współpracować z biurem projektowym https://zarzycki-architektura.pl/ i ja tak najczęściej robię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to mieszkanie jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako konsultant ds. zrównoważonego rozwoju, często polegam na solidnych analizach środowiskowych, aby doradzać moim klientom. Po wielu poszukiwaniach znalazłem https://eco-expert.eu/, którzy oferują dokładnie to, czego potrzebuję. Ich analizy i oceny są niezwykle pomocne w identyfikowaniu potencjalnych wpływów na środowisko i proponowaniu skutecznych rozwiązań. Cenię ich za szybką i profesjonalną obsługę oraz za dostarczanie danych, które są nie tylko precyzyjne, ale także praktyczne w zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszukując firmy remontowej, natknęłam się na stronę https://www.wawerbud.pl/ i zdecydowałam się skorzystać z ich usług. To była jedna z najlepszych decyzji! Zespół specjalistów z WawerBud szybko i skutecznie zrealizował projekt remontu mojego domu, doradzając najlepsze rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń