PYSZNE I PIĘKNE PRZYGOTOWANIA

By Ola Lewczuk - 12/13/2017


Święta lada chwila, a ja nie mogę doczekać się, kiedy zakasam rękawy i zabiorę się za wypieki. Wrześniowe doświadczenia z urodzinowymi tortami rozwiały moje obawy, że nie poradzę sobie ze świątecznymi słodkościami i w tym roku postanowiłam odpuścić sobie piernikowe domki, a postawiłam na prawdziwe pyszności. Marzą mi się bajecznie ozdobione i fantastycznie pyszne babki, torciki i babeczki, które zachwycą najbardziej wybrednych gości przy świątecznym stole. Poznajcie moje must to do i przyznajcie- czyż nie są to zachwycające słodkości?


Numer jeden to makowa babka, ze śnieżnobiałym lukrem, cała w kandyzowanych owocach, wypływających spomiędzy soczystych porzeczek i iglanych gałązek. Zakochałam się w tej inspiracji bez pamięci i nie wyobrażam sobie, że mogłabym jej nie zrealizować. To absolutny hit, koniec i kropka! Za to numer dwa to połączenie mascarpone i żurawin, które zamierzam potraktować nalewką ratafia, a przysłowiową wisienką na torcie będą gałązki rozmarynu. 


Następne inspiracje to również zachwycające torty fenomenalnie ozdobione choinkami i choinkowymi bombkami :) Totalna petarda i jestem pewna, że wykonanie "szklanych" bombek z żelatyny nie powinno nastręczyć trudności. No i babeczki :) Taaak, bez babeczek świąteczna cukiernia byłaby niczym renifer bez sań- miesiące gromadzenia odpowiednich utensyliów i pieczenie będzie najczystszą frajdą. 


Na koniec ciasteczka- zbierane przez ostatnie lata przybory cukiernicze to również najróżniejsze foremki- od gwiazdek, bałwanków, przez domki, piernikowe ludziki, a na łosiach i świątecznych napisach kończąc.  No szał radości, po prostu:) Wszystko już mam poukładane, zaplanowane, wszystkie niezbędne składniki zanotowane, a logistyka wymiany w piekarniku przypomina plany NASA. Tymczasem udaję się na wirtualne  zakupy kolejnych prezentów świątecznych- nasi nastolatkowie zażyczyli sobie designerskie tiszerty kilku znanych vlogerów. Na apynews.pl znajdę wszystkie najpopularniejsze jutubowe kanały, więc może mnie oświeci co jest teraz na czasie :)




  • Share:

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. łał! ale ekstra ciacho z ciastkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/14/2017

    A ja w tamtym roku robiłam takie małe domki, dla każdego gościa na święta, taki dodatek do prazentów. Pozdrowienia, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj zabieram się za pieczenie pierników. Życz mi powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Assignment Help Qatar site is valuable for finishing the task within the concluded time. It can assist the understudies with fulfilling their schoolwork time constraints.

    OdpowiedzUsuń
  5. Our research passion has brought me this blog to help understand the issues of university students and to provide students with Ignou MTTM Project Help that will take them to a new career heights. We at Ignou synopsis help writing the report on the representation of projects in Ignou university and follow the most common guidelines to get an A+ grade. Don't think about it too much because you will you must complete the Ignou MA Tourism Dissertation. We will provide you with top-quality service at a reasonable cost. Make reservations for your seats.

    OdpowiedzUsuń