MARSALA & Copper Blush 2015

By Ola Lewczuk - 5/29/2015


Marsala i Copper Blush to kolory, które królują w 2015 roku w każdym szanującym się katalogu. Pantone i Dulux wybrały bardzo zbliżone barwy, które- przyznam szczerze- są naprawdę przepiękne i odpowiadają mi bardziej niż fiolety, które zdominowały rok 2014. W zestawieniu z coraz częściej goszczącą we wszystkich wnętrzach miedziach stanowią kwintesencję elegancji i smaku. Nieprzesadzone, nieprzesłodzone, świetnie pasujące w dodatkach, ale również stanowiące fajne tło. Zebrałam z pinterest inspiracje, które najbardziej przemówiły do mnie. Czasem myślę sobie, że nasz dom, którego bazę stanowi biel jest idealnym miejscem do sezonowego goszczenie kolorów roku ;)

Dulux i copper orange.

Gdyby tak moje miejsce pracy ozdobić takimi detalami?

I cały zestaw w kolorze marsala.


Miedź i złoto idealnie pasują do ciemnej pudrowego różu.

Wnętrze można urządzić mniejszym kosztem- wystarczy jedna wycieczka do marketu budowlanego i zakup farby, a stare druciaki dostaną drugą szansę.

Nawet ściany pokryte przez tapety z włókna szklanego możemy szybko odnowić malowaniem.

Wnętrze w tonacji cooper idealnie ukazuje piękno detali w zdecydowanie odcinających się barwach.

No i największe zaskoczenie- kanarek w pudrowej klatce! Nie wpadłabym na takie zestawie barw, które wygląda szałowo!




  • Share:

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Podoba mi się bardzo ten miedziany trend :)
    Miłego piątku Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukuję miedzianej lampy do górnej łazienki, ale póki co ceny mnie odstraszają. Zatem jak zwykle uzbrajam się w cierpliwość i szukam okazji ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne inspiracje. Miedziane dodatki dodają uroku

    OdpowiedzUsuń