ORYGINALNE LAMPY DO DREWUTNI

5/14/2015

"sznurowy" kabel

Dizajnerskie rewolucje w rodzinnym domu zataczają coraz większe kręgi, chociaż nie powinnam się dziwić- każda duża zmiana jest jak domino- pchniesz jeden klocek i uruchamiasz lawinę ☺ Ponieważ rodzice prowadzą miejsko-wiejskie życie, na ich podwórku kilka lat temu pojawiała się drewutnia. Powinnam w zasadzie napisać: stare drewniane siedlisko, ale pierwotnie miało być miejscem na drzewo do kominka, a przerodziło się w lekką... rupieciarnię. Wiecie, taki składzik na rzeczy ogrodowe, rowery, drewno. Tymczasem wynoszenie tam kolejnych zbędnych rzeczy podczas remontu zaowocowało pomysłem na przyjemniejsze wykorzystanie tej przestrzeni, tym bardziej, że drewutnia ma wysoki strych i śmiało można byłoby ją przysposobić na letni pokój :) I oryginalne oświetlenie byłoby czymś idealnie wpisującym się w klimat domku. Znalazłam kilka super inspiracji, ale moim faworytem jest ta pierwsza- sznurowe motane lampy :) Chyba coraz bardziej ponosi mnie w temacie urządzania domku za miastem i wygląda na to, że chwilowo drewutnia będzie głównym celem, na którym spożytkuję moje energię ;)

drewniana dłoń

słoikowe DIY

kulkowa ozdoba

żarówkowy pęczek 

karafka do whisky

butelki po napojach

żarówki ukryte w gąszczu


You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Świetne propozycje Olu. Ta żarówka w drewnianej dłoni bardzo mi się spodobała :))
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaczarowały, chociaż nie od razu zobaczyłam, że to palce :D

      Usuń
  2. Ale dlaczego do drewutni? Już miałam nie zaglądać, ale warto było. Ciekawe propozycje. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja akurat tam potrzebuję teraz lampeczek :D Ale pasowałyby do wielu innych miejsc :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe inspiracje :) Najgorsze, że gdy się człowiek zainspiruje i wydaje mu się, że wie czego chce, to gdy dochodzi do kupowania okazuje się, że za te, które sobie wymarzyliśmy trzeba zapłacić krocie.. I tym sposobem nadal brakuje mi kilku lamp ;) Życzę powodzenia, oby Tobie lepiej poszło niż mnie w tym temacie :) Choć niektóre z tych, które pokazujesz można by zrobić samemu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... To tak trochę jak z Twoimi, pamiętam jak pisałaś o cenie tych wymarzonych. Ale co tam :) Czasem są promocje, a czasem można coś samodzielnie wykombinować :)

      Usuń
  4. Wow, naprawdę ciężko byłoby wybrać! Począwszy od sznura, poprzez dłoń i słoiki. Zresztą, wszystkie są fajne, a o podobnym pęczku kiedyś rozmawiałyśmy, w związku z kuchnią ;) Ostatecznie jednak umknął pęczek, ale kuchnia nadal czeka, więc nic straconego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to! Tylko poszukać i już :)

      Usuń
  5. Ciekawe propozycje. Część lamp można wykonać samodzielnie ;-) Modne są też lampy z elementami mosiądzowanymi a'la stare lampy "naftowe". Świetnie prezentują się na werandach lub stylizowanych wnętrzach. Bardzo ładne i niedrogie są lampy Rustika:
    https://www.2bm.pl/wyprzedaz/produkty/zyrandol_rustika_w1_25_cm,p2007470397

    OdpowiedzUsuń