UCIEKNIJMY NA MAZURY

By Ola Lewczuk - 2/25/2018

Cudownie jest oderwać się od codzienności, zwłaszacza kiedy do najbliższego urlopu jeszcze długie tygodnie. Udało nam się spontanicznie i kompletnie bez planowania wyskoczyć na Mazury, które z roku na rok zaskarbiają sobie naszą coraz większą przychylność. Trafiliśmy do Mrągowa nad jezioro Czos, tuż obok amfiteatru, w którym odbywają się od lat noce kabaretowe. Sam hotel i okolica okazały się wyjątkowe, otoczone zielenią i- o tej porze roku- bielą zamarzniętego jeziora. Cisza i spokój zimową porą była tym, czego potrzebowaliśmy najbardziej. Oczywiście skorzystaliśmy z okazji i zwiedziliśmy okolice- wybraliśmy się na wycieczkę do Mikołajek, zwiedziliśmy zamek w Reszlu oraz kościół w Świętej Lipce, jednak to największą przyjemność sprawiło nam obcowanie z zimową naturą, która uraczyła nas naprawdę pięknymi warunkami.
W drodze powrotnej do Białegostoku odwiedziliśmy komis, który miał w ofercie samochody poleasingowe osobowe, łódki i skutery wodne, bo zima to dobry czas, żeby rozważyć takie zakupy. Nie byłam do końca przekonana do sprzętów poleasingowych, ale chyba nie taki diabeł straszny, jak sądziłam. Zakupy w takim miejscu to w końcu gwarancja, że nie bierzemy kota w worku, zazwyczaj istnieje również możliwość rozłożenia płatności na raty lub kredytowania części transakcji, ale coś co przekonuje mnie najbardziej to fakt, że wszystkie łódki, czy samochody firmowe przechodzą z założenia wszystkie serwisy w autoryzowanych firmach i kupujemy sprzęt, o który ktoś po prostu dbał.
Siedząc już w domu, z kubkiem gorącej herbaty myślę sobie, że coraz bardziej cieszę się, że zdecydowaliśmy zamieszkać na Podlasiu. Chociaż mamy stąd tak daleko w ukochane góry i przyjaciele żartują z nas, że drogi dzielimy z białymi niedźwiedziami, to jednak bliskość natury: puszczy Białowieskiej, krainy tysiąca jezior i całej dzikiej ściany wschodniej pozwala nam żyć wolniej i przyjemniej :)