PICTURES MAKE MY DAY

By Ola Lewczuk - 10/21/2014

Paskudny nastrój jaki ogarnął mnie w związku z walką z nieuczciwym panem płytkowym, jak nazywam jednoosobową ekipę remontową z łazienki, trudno było poprawić byle czym. Pomiędzy czarnymi myślami o spartaczonej pracy, wizji poprawek i przeciągającego się bałaganu w domu odnalazłam spokój w moim worku z inspiracjami. Pinterest zawsze sprawia, że się uśmiecham. W każdym z tych pomieszczeń podoba mi się coś innego, z każdego coś bym podkradła. 










Wszystkie cuda z pinterest.com.

I kończąc... Walcząc z chęcią poprawienia sobie nastroju arcy pysznym ciastkiem z lokalnej, doskonałej cukierni, pocieszę się chociaż pięknym zdjęciem ;) Wirtualnie- smacznego!



Ciacho stąd

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Piękne inspiracje :) A co do pana płytkowego, to nie zazdroszczę Ci. Wiem co to znaczy bałagan remontowy w domu, a jak jeszcze ktoś do tego psuje całą robotę, to rzeczywiście można się załamać. Oby wszystko skończyło się dobrze!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym mogła wkrótce cieszyć się spokojem ducha i czystą i działającą łazienką... :)

      Usuń
  2. Ja Olu, to bym skradła te schody i może jeszcze miętowy taboret z sypialni :) ?
    A ciasto, myślałam, że sama upiekłaś :)))
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jestem łasuchem, a mój mąż je jada takich pyszot, więc jeśli zrobiłam takie cudo musialabym zjeść je całe ;)

      Usuń
  3. Racja. Na pintereście zawsze można znaleźć coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy w tym wszystkim jest ten kominek który wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej aranżacji widać dbałość o każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko tutaj jest doskonale dopasowane. Każda z inspiracji jest zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis jest niesamowitą porcją ciekawych inspiracji wnętrzarskich.

    OdpowiedzUsuń