PROJEKT OKNO

By Ola Lewczuk - 10/06/2017



Jeśli pamiętacie nasze rozważania o hygge sypialni, wiecie już, że doczekaliśmy się nareszcie wymiany okien! Alleluja! Dużo wody upłynęło zanim podjęliśmy ostateczną decyzję, od której odciągały nas coraz to nowe okoliczności. Usprawiedliwiałam się nieustannie, że nie mam czasu na demolkę w domu, która w mojej wyobraźni przeciągała się niczym remont łazienki. Że wybieram kolejną podróż zamiast inwestować ogrom pieniędzy w okna, które nie wiem jak długo będą nam służyły.
Przysłowiowym batem okazało się deszczowe lato, które w tym roku zafundowało nam kilka razy powódź na parapecie. Zakasałam rękawy, usiadłam przed komputerem w poszukiwaniu właściwej firmy i... doznałam olśnienia! Przecież tuż pod moim oknem miałam firmę zajmującą się zabudową balkonów, montażem rolet, bram garażowych i WSTAWIANIEM OKIEN! Zrobiłam szybki wywiad sąsiedzko-środowiskowy i podbudowana pozytywnymi opiniami wybrałam się na drugą stronę ulicy.

Wybraliśmy firmę KamJol i będąc szczęśliwymi posiadaczami dwóch nowych okien mogę dokonać spokojnego podsumowania naszej inwestycji:


  • CZAS REALIZACJI- wymiana dwóch okien zajęła raptem kilka godzin :) bardzo obawiałam się przeciągającego się bałaganu i dezorganizacji tygodnia pracy, a okazało się, że wystarczy fachowe podejście do sprawy; bardzo ważną sprawą było właściwe zmierzenie okien przez profesjonalistę i tu również czekała mnie bardzo miła niespodzianka- na pierwsze spotkanie umówiliśmy praktycznie od ręki, firma bardzo elastycznie podeszła do naszych możliwości czasowych i nie było problemu ze spotkaniem w późniejszych godzinach, żeby ustalić jakie okna musimy zamówić. Również czas oczekiwania na okna i ich montaż był stosunkowo krótki. 
  • PROFESJONALNY DOBÓR OKNA- dzięki fachowej pomocy udało nam się wybrać okna spełniające nasze oczekiwania- odpowiednio izolujące ciepło, dźwiękoszczelne i ładnie wyglądające. Uśmiechacie się pewnie czytając to ostatnie, ale chcąc dostosować nasze potrzeby odpowiedniego podziału okien i sposobu ich otwierania musieliśmy jeszcze uwzględnić wymogi wspólnoty, aby wizualnie okna nie wyróżniały się od innych w bloku. Dostaliśmy również wyczerpujące wskazówki, jak pogodzić ergonomię z ekonomią :)
  • WYMIANA OKIEN okazała się równie przyjemna, jak wizyta w siedzibie firmy i omówienie zamówienia- profesjonalnie przygotowana ekipa stawiła się o umówionej porze, zaopatrzona we wszystkie niezbędne sprzęty i akcesoria. Banał? Nic z tych rzeczy, jeśli napisać, że przed przystąpieniem do wymiany panowie zabezpieczyli folią i taśmami wszystko co można było zabezpieczyć w pomieszczeniach, aby po kuciu w ścianie nie czekało nas gruntowne sprzątanie najgłębszych czeluści szaf ;) Sprawna wymiana okien i sprzątanie profesjonalnym odkurzaczem, zabezpieczenie wnęk okiennych przed uszkodzeniami i fachowe obrobienie wstawionego okna, a wszystko zajęło pół dnia. 
Po tak pozytywnych doświadczeniach mogę z czystym sumieniem napisać: przeżyliśmy, jesteśmy cali w skowronkach i z pełną odpowiedzialnością możemy polecić KamJol. Firmę znajdziecie na ul. Sybiraków 15 lok. 2 w Białymstoku.

Przyznaję, że wymiana okna w sypialni miała być idealnym pretekstem do zmian granatowej ściany, ale po przemeblowaniu, sprzątaniu i szybkim uszyciu nowej firanki, osiadłam na laurach. Z kubkiem pysznej herbaty i przywiezionymi z Chin suszonymi smakołykami podziwiałam efekt końcowy z myślą: nasza sypialnia jest naprawdę hygge, a my może spokojnie planować kolejną jesienną podróż :) 




















 





  • Share:

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Super, najważniejsze, że jesteś zadowoleni, a okna posłużą Wam jeszcze na długoooo. I zimną cieplej bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre okna to podstawa ! My wymienialiśmy prawie cztery lata temu i to we wszystkich pomieszczeniach. Pamiętam , że bałaganu było dużo :))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe okno na pewno zaoszczędzi Wam przykrych niespodzianek w postaci żałosnego parapetu. Dekoracje ustawiłaś śliczne:). Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne okno i pięknie udekorowane :)
    Też kiedyś miałam taki termometr.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli remontujemy / budujemy nowy obiekt, to nowoczesne okna PCV będą najlepszym wyborem. Wiążą się z dużą oszczędnością energii i brak konieczności dogrzewania pomieszczeń. Sam postawiłem na takie rozwiązanie i od lat jestem naprawdę zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Można powiedzieć okno na świat. Moim zdaniem idealnie pasowałyby tam eleganckie firanki, które dodałyby dodatkowego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidne okna to podstawa w domu czy mieszkaniu. Szczególnie jeśli mieszka się przy ulicy i liczy się idealne wyciszenie wnętrza. Ja polecam te okna drewniane kraków bo nie tylko są idealnie dopasowane do każdego otworu okiennego ale i z czasem nie tracą na szczelności, bardzo trwałe i estetycznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje okna są takie, jakie być powinny i cieszę się, że nie wybraliśmy innej oferty. Ten profil jest oryginalny, kolor winchester przepiękny, a do tego okna są po prostu ciepłe. Ich szczelność mnie bardzo zadziwiła. Zamówiliśmy je w https://oknoplast.com.pl/okna/ i dzisiaj zamówiłabym drugi raz takie same. Bardzo solidna stolarka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybór właściwych okien o świetnych parametrach jest bardzo istotną kwestią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysokiej jakości okna bez usterek są bardzo ważne. Doskonale to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń