HOMEBOOK DESIGN

By Ola Lewczuk - 9/06/2017


Z ogromną przyjemnością odebrałam kilka dni temu egzemplarz albumu HOMEBOOK Design vol. 4. To kolejna edycja, która z jednej strony stanowi wyjątkowy przewodnik po najciekawszych polskich projektach, z drugiej jest idealnym podsumowaniem trendów królujących w 2016 r. Anna Poprawska z homebook.pl zaprezentowała w albumie 30 różnych wnętrz, zarówno mniejszych mieszkań, jak i okazałych apartamentów, zaprojektowanych przez pracownie współpracujące z serwisem.

Książka została przepięknie wydana, w sporym formacie i twardych okładkach. . Oglądając tegoroczne wydanie HOMEBOOK Design widać wyraźnie zwrot w stronę nowoczesności i industrialnych klimatów, jednak zostały one oswojone- czasem poprzez odpowiednie barwy, czasem rodzaj wykorzystanych w aranżacjach materiałów, a czasem dopełnienie pomysłowymi dodatkami. Ta oswojona nowoczesność znajdzie uznanie zarówno wśród fanów minimalizmu i prostej formy, jak również ponadczasowych rozwiązań.

Jestem zachwycona również zdjęciami, które promują tegoroczne wydanie albumu, dlatego postanowiłam się podzielić tą przepiękną sesją. Jestem bardzo ciekawa, czy rozpoznacie wnętrza ze zdjęć i Wy również wybralibyście właśnie te projekty do albumu HOMEBOOK Design vol. 4? ;) 

 












Copyrights Homebook.pl.

  • Share:

You Might Also Like

24 komentarzy

  1. Super to wygląda, rewelacyjna opcja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam na kawę i wspólne przeglądanie tych pięknych wnętrz :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba. Z miłą chęcią zajrzałabym do niego;). Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie propozycje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie oglądać takie albumy są bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bo chociaż te same zdjęcia można wyszukać w wersje elektronicznej, to jednak forma książkowa albumu jest naprawdę wyjątkowa ;)

      Usuń
  6. Album z pewnością piękny, ale Twoja sesja z nim w roli głównej- REWELACJA! Cudowne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten album, świetna propozycja zastanwowie się czy takiego sobie nie sprawic :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele inspiracji u Ciebie na blogu można znaleźć! Już dodany do mojej listy czytelniczej licze na kolejne, rownie ciekawe posty i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album wygląda bardzo atrakcyjnie, zawsze mnie zastanawiało skąd Ci ludzie biorą pomysły na aranżacje ;) mi ciężko jeden wymyślić a tam tyle tego

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem szczęśliwym posiadaczem takiego albumu ;) rzeczywiście jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  11. No to prawda, album wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś ten biały taborecik na 3 nogach? Kompletuje teraz meble do hotelu i do kilku pokoi takie coś idealnie by mi pasowało można prosić jakiś namiar? Z góry dziękuję i pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie prezentują się sufity podwieszane w nowoczesnych wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  15. MAgazyn z pewnością przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten poradnik i zdjęcia w nim są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń