1%

ŚWIAT OCZAMI OLUSIA

By Ola Lewczuk - 12/17/2015


Dokładnie rok temu przed Świętami u mojego małego Siostrzeńca Olka zdiagnozowano złośliwy nowotwór siatkówki. Pisałam o nim tu. Dziś brak mi słów, żeby napisać o wszystkim co się przez ten rok wydarzyło. Leczenie i kolejne wyniki przypominają szaloną sinusoidę, a wachlarz emocji rozpętałby niezłe tornado. Olo jest leczony w Centrum Zdrowia Dziecka, jednak złośliwość raka zabiera złudzenia i marzenia o normalnym dzieciństwie Olusia. Wciąż i nieustająco potrzebna jest pomoc, w tym niestety również finansowa... Zbliża się koniec roku, w tym czas rozliczeń finansowych, być może ktoś z Was mógłby wspomóc leczenie Aleksandra ofiarowaniem 1 % lub wpłatą? Wiem, proszę o wiele, i wiem, stawiam Was być może przed wyborem, bo potrzebujących jest tak wielu, ale to jeden z niewielu sposobów, w jaki mogę pomóc w tej nierównej walce. 
Historię Olusia znajdziecie również na jego facebookowej stronie Świat oczami Olusia
Dziękuję Wam z całego serca!


  • Share:

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Olu, jest mi bardzo przykro z powodu Twojego siostrzeńca. Sama mam małe dziecko i nie wiem co zrobiłabym w takiej sytuacji. Życie jest tak niesprawiedliwe... Ale dobrze, że pomagasz w tej ciężkiej walce. Mam nadzieję, że znajdzie się wiele życzliwych osób, które wspomogą Olka 1%. Również do nich dołączę. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca :* Trzeba walczyć jak tylko się da!

      Usuń
  2. Chciałoby się zamknąć oczy i nie wiedzieć tych wszystkich nieszczęść, nie słyszeć, odciąć się... zwłaszcza gdy dotyka to dzieci :-(
    Olu, wierzę, że będzie dobrze! Musi być dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wolno się poddawać. Na całą resztę nie mam innych słów.

      Usuń