NOWE WYZWANIE I LAURA ASHLEY 2015

By Ola Lewczuk - 1/27/2015

Kiedy moja Mama rzuciła hasło wiosennych zmian w domu i zaproponowała zabawę w projektanta, uniosłam się z radości kilka centymetrów nad ziemię! Do zaprojektowania mamy dwie sypialnie, hol i schody, i bardzo chciałabym, aby wszystkie te pomieszczenia ze sobą współgrały. Przyznam szczerze, że nie musiałam długo myśleć nad stylem, kiedy Mama w kilku słowach określiła swoje oczekiwania. Od razu zobaczyłam wnętrza z katalogu Laury Ashley i ku mojej radości okazało się, że dostępny już jest katalog Wiosna 2015! Nie mogę od niego oderwać oczu i przyznam szczerze, że wnętrza są jeszcze piękniejsze niż w poprzednim sezonie. Są lekkie, zachowały charakter LA, ale kolorystycznie wychodzą na przeciw wielbicielom nowoczesnych i modnych barw. Ciekawa jestem, czy również Wam przypadnie do gustu któraś z kolekcji? Cały katalog dostępny jest tu, a teraz zapraszam na mały sneak peek.













  • Share:

You Might Also Like

15 komentarzy

  1. Jakie przytulne wnętrza! Super. Powodzenia w urządzaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są właśnie takie... przytulne :) Eleganckie i przytulne :)

      Usuń
  2. Łał, te miejsca mają klimat, cudowny i sielski :)))
    Cudownego dnia Olu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak oni to robią, że patrząc na ich wnętrza czuję się małą dziewczynką podziwiającą pałacowe sale?! :))

      Usuń
  3. Tak wlasnie widzę moja przyszłą WŁASNĄ sypialnię:)
    Olu, same cuda! Utonelam w tych zdjęciach na długie minuty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę! W ubiegłym roku popłynęłam przy kolekcji Costal, w tym roku jaskółki skradły moje serce na dobre! :)

      Usuń
  4. sielsko i klimatycznie- przepis na sukces:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego z klasą! Dla mnie to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  5. Piękne kolory, a motyw z jaskółkami jest świetny!Przypomina mi letnie wieczory, i fruwające jeżyki nad balkonem rodziców...! Bardzo ciepłe miłe zdjęcia. Życzę dobrej zabawy!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jaskółki szczególnie przypadły do gustu, ponieważ z nimi wiąże się moje rodowe nazwisko ;))) Więc nie dość, że symbol sam w sobie bliski sercu, to jeszcze w przepięknych i stonowanych barwach!

      Usuń
  6. To masz cudną robotę, którą i ja uwielbiam :). Inspiracje świetne! Korzystaj z nich i działaj a ja czekam na efekty :).
    Serdecznie pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że moja Mama pozwoli mi na pokazanie efektu końcowego, o który jestem spokojna- nawet jeśli go 'położę', ona go z pewnością uratuje, więc będzie co podziwiać :D

      Usuń
  7. Pięknie,lekko i aż powiało wiosną. Trzecim zdjęciem jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wyjdzie cudnie:) Katalogu jeszcze nie oglądałam, więc szybko muszę to nadrobić. Uwielbiam tego typu klimaty!:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje...lubię artykuły tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń