EGZOTYKA (NIE)NATURALNA

By Ola Lewczuk - 1/14/2015

India Song to seria prac niemieckiej artystki Karen Knorr. Zaintrygowały mnie zdjęcia niesamowitych hinduskich klimatów i wtopionych w nie postaci zwierząt. Dwa z nich hipnotyzują mnie i czarują: The Flight to Freedom, Durbar Hall, Juna Mahal, Dungarpur i A Place like Amravati 2, Udaipur City Palace, Udaipur. Jednym z moich marzeń jest podróż do Indii. Chciałabym poznać miejsca, w których wychowywała się moja Babcia, podziwiać naturę tego niesamowitego kraju i zagłębić się w jego kulturę. Takie kadry przypominają mi o tym i podsycają nadzieję, że któregoś dnia moje stopy dotkną piaszczystych plaż Goa, a płuca wypełni pył znad Gangesu...

A Place like Amravati 2, Udaipur City Palace, Udaipur
Attaining Moksha, Ajanta Caves, Ajanta

Avatars of Devi, Samode Palace, Samode
Bhakti, The Path of Sants, Shiva Temple, Hampi

The Flight to Freedom, Durbar Hall, Juna Mahal, Dungarpur
The Conqueror of the World, Podar Haveli, Nawalgarh

The Maharaja’s Apartment, Udaipur City Palace, Udaipur

The Private Audience, Aam Khas, Juna Mahal, Dungarpur
The Queen's Room, Zanana Palace, Udaipur
The Search for Sattva, Achichatragarh Fort, Nagaur
The Survivors, Deogarh Palace, Deogarh
The Witness, Humayun's Tomb, Delhi

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Wow! Ciekawie i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/04/2015

    NA CHUJA CI DO INDII JECHAĆ POJEDŹ DO AFRYKI MOŻE EBOLI DOSTANIESZ WRESZCIE BO JA MAM CIE DOŚĆ TYLKO Google+ ZAŚMIECASZ
    nara

    OdpowiedzUsuń