ŁAZIENKOWY SZAŁ PRZYGOTOWAŃ

By Ola Lewczuk - 9/16/2014

Powoli zaczynam odliczać dni do demolki! Czeka nas kompletne wyburzenie łazienki i przyznam szczerze czekam na nie jak na zbawienie. Udało mi się znaleźć ekipę i liczę, że nie zawiodą pokładanych w nich nadziei. Wciąż dopracowuję detale, kombinuję, tworzę wizje i przyznam szczerze, że jedynymi znakami zapytania są: oświetlenie nad blatem i półka na podręczne kosmetyki. W szarej podstawowej wersji rozważałam halogeny zamontowane nad całą długością blatu. W opcji niebieskiej zaznaczyłam kilka zwisających żyrandoli- dałyby one z pewnością więcej światła w całej łazience.

Moim planem jest schowanie wszystkiego co zbędne i nieużywane w codziennym życiu. Lubię proste przestrzenie, przeładowanie męczy moje oczy i powoduje, że znika przyjemność z użytkowania pomieszczenia. Dlatego kolejnym dylematem jest sprawa umiejscowienia używanych każdego dnia kosmetyków. Moim jedynym pomysłem jest niewielka szklana półka, którą umiejscowiłabym po przeciwnej stronie do prysznica. W ten sposób na blacie znalazłoby się jedynie mydło w płynie, pasta do ząbków i szczoteczki.


Zrobiłam wiele roboczych szkiców naszej łazienki i sprawiło mi to wielką frajdę ;). Daleko im do dzieł projektantów, ale najważniejsze, że patrząc na nie mam w głowie plan zagospodarowania przestrzeni, którą pokazywałam Wam tu. Mam nadzieję, że za trzy tygodnie wejdziemy bezboleśnie w fazę sprzątania i dekorowania. A jeśli macie jakiekolwiek uwagi i rady z przyjemnością przeczytam :).

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Oj jak ja nie cierpię tej "demolki". Ale za to efekty PO już jak najbardziej cieszą :) Życzę oby remont upłynął jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ta demolka nastanie i minie jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W kuchni zawsze warto stosować wysokiej jakości produkty i urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy aranżacji łazienki warto rozważyć wybór wysokiej jakości mebli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać wszystko jest dobrze przemyślane

    OdpowiedzUsuń