POKÓJ MAŁEJ PODRÓŻNICZKI

By Ola Lewczuk - 11/14/2017


Prosty, ale inspirujący i kolorowy, z dodatkami w tropikalnym klimacie, a najlepiej wypełniony egzotycznymi ptakami- takie wytyczne dała mi 6 letnia Julka i jej mama, moja przyjaciółka Ewa :) Zabrałyśmy się za poszukiwania i tym sposobem powstała lista najfajniejszych mebelków do pokoju dziewczynki marzycielki. W warszawskim sklepie ergoExpert Ewa od ręki dostała wybrane przez nas  internetowo zakupy-  http://www.ergoexpert.pl/. Moje wątpliwości odnośnie biurka rozwiała sama zainteresowana :) Przecież tam powieszę tę czerwoną arę, a tu mogę postawić te dwie kolorowe! "Piętrowe" biurko okazało się również bardziej praktyczne w pokoju o typowych blokowych rozmiarach. Julka oznajmiła nam przy okazji, że różowy jest już passe i bardzo nie życzy sobie landrynek w pokoju :D To cudowne, jak te małe główki dorastają- jeszcze niedawno każdy prezent dostawał minus sto na starcie, jeśli nie miał dekoracji w kolorze sweet pink... Pozostało tylko odebrać specjalnie wybrane obrazki, oświetlenie i pokój będzie gotowy! Wkrótce pokażę Wam jakie piękne dekoracje wybrała sama Julka. 











  • Share:

You Might Also Like

19 komentarzy

  1. Świetne łóżeczko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie super służyło :)

      Usuń
  2. Biurko to podstawa - ciekawa jestem kt wybierzecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w kolejnym poście pokażę w takim razie na co zdecydowała się Julka :)

      Usuń
  3. Fajne to biurko z pułkami :) Ja jestem na etapie poszukiwania części do mojego biurka pod maszynę do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Olsen sprawia właśnie wrażenie arcy praktycznego :)

      Usuń
  4. Bardzo inspirujące pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się dobór dodatków do pokoju dla dziecka. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Plan na ten pokój mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się tego rodzaju realizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń