PAKUJ SIĘ MISIU!

By Ola Lewczuk - 11/26/2017


Klamka zapadła! Wyjeżdżamy! Tuż po świętach pakujemy resztki makowca i wigilijny kompot i obieramy azymut na południe :) Zimowa pogoda nas nie rozpieszcza od kilku lat, ale gdzie może być piękniej niż w górach? Zachwycając się fantastycznymi krajobrazami Bieszczadów i wspominając z rozrzewnieniem nasze nasze zimowe wyjazdy do Zakopanego, Poronina, Murzasichle postanowiłam, że szkoda życia na ciepłe kapcie!
Z polecenia przyjaciół motocyklistów trafiłam na Perłę Południa i dalej nie musiałam już szukać. Cudownie miejsce w Beskidzie Sądeckim, gdzie czas zwalnia, a wiatr znad Tatr przynosi powiew wolności. Rzutem na taśmę na perlapoludnia.pl zrobiłam rezerwację i już przebieram nóżkami na myśl o wyjeździe! Przyznam szczerze, że przyda nam się odpoczynek od codzienności i niecodzienności, bo ostatnie tygodnie to życie dosłownie w locie.
Jeśli tylko praca nie pokrzyżuje nam planów chcemy spędzić tam kilka niesamowitych dni, oczekując na przyjście Nowego Roku. Okolica jest zjawiskowa, z dala od zgiełku i tłumu turystów, a jednocześnie tak blisko gór... Zaśnieżone szlaki mają swój nieodparty urok i chociaż grudniowy dzień nie daje za dużo czasu na podziwianie natury, to zamierzamy wykorzystać każdą godzinę. Poza zimowymi wędrówkami zamierzam w końcu spróbować jazdy na desce! Minęło już naprawdę dużo czasu od kiedy jeździłam na nartach, a że wyciąg będziemy mieli tuż pod nosem, liczę na naprawdę prawdziwy aktywny wypoczynek. A wieczorem? Totalny relaks w SPA... Jacuzzi, bicze wodne, masaże i wieczorne luzowanie przy grzańcu. Czy może być lepsza perspektywa zimowego wypoczynku?




  • Share:

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Anonimowy11/29/2017

    Mieszkam całkiem niedaleko, a nie wiedziałam, że tak piekne miejsce jest tuż pod nosem. Ale faktem jest, Beskidy zima są cudowne. Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Górskie klimaty uwielbiam, raz w roku zawsze wybieramy się zimą na narty. Na https://dalmacja.pl/ czytałam ostatnio o miejscach w Chorwacji wartych zwiedzenia i myślę, że w tym roku zwiedzimy Dubrownik, a zimą jak zwykle - Nasze Góry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pakuj się Misiu" tak powiedziała do mnie żona dwa dni temu, kiedy dała mi w prezencie urodzinowym biletu na samolot do Brukseli. Jestem mega szczęśliwy. Na https://beneluks.pl/ już czytałem, co tam warto zobaczyć. Chcę żonie pokazać, że moje zainteresowanie stolicą Belgii jest nieprzypadkowe.

    OdpowiedzUsuń