NA WALIZKACH...

By Ola Lewczuk - 7/17/2016



Odliczam dni (a może raczej godziny) do szybkiego urlopu z mamą i wpadłam w szał pakowania. Zbieranie bagażu opanowałam do perfekcji podczas przygotowań do podróży motocyklowych- minimum rzeczy do maksymalnego wykorzystania, ale tym razem połowę walizki zajmą naprawdę ważne przedmioty ;) Poza niezbędnymi ubraniami najważniejsze są: kredki, ołówki, szkicowniki i pędzelki. Oprócz tego dwie książki i odtwarzacze mp3 z nowymi audiobookami i moje pakowanie mogę uznać za skończone. I obym nie zapomniałam o niczym, bo za luki w pamięci nie przysługuje odszkodowanie :D Zaczynamy podróż jutro w nocy, więc mam nadzieję przywitać Was na insta z pięknego Lanzarote. Trzymajcie kciuki! 

  • Share:

You Might Also Like

15 komentarzy

  1. O, jakie ładne akwarelki :)

    Pozdrawiam, merelysusan

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja czekam na ciekawe, utrwalone obrazy z wakacji i wcale nie mam na myśli zdjęć! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niecierpliwie czekamy na relację z podróży:) Pozdrawiam i życzę pięknych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego wyjazdu!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ujęcia z pracowni -MEGA...i ta zajawka maków -odlot...Udanego wypadu..-aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać relacji :)
    Ola - czy to Ty namalowałaś te cuda???

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne malunki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji! Ja się swoich też nie umiem już doczekać, ale moje z pewnością nie będą takie ekstremalne jak Twoje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zdjęcia z farbkami, pędzelkami - cudo! cudeńko !!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je uwielbiam, mają w sobie mnóstwo uroku i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relację z podróży i życzę udanego wypadu a także mnóstwa pięknych i niezapomnianych przeżyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele produktów można łatwo zabezpieczyć przy pomocy Foli stretch

    OdpowiedzUsuń
  13. Martyna3/06/2024

    Ja kocham to życie na walizkach. Taki dreszczyk emocji towarzyszy mi przed każdym wyjazdem. Teraz lecimy na Wyspy Karaibskie już nie mogę się doczekać. To było moje marzenie od zawsze, ale jedna walizka na 2 tygodnie... to będzie ciężkie :D

    OdpowiedzUsuń