NA WALIZKACH...

By Ola Lewczuk - 7/17/2016



Odliczam dni (a może raczej godziny) do szybkiego urlopu z mamą i wpadłam w szał pakowania. Zbieranie bagażu opanowałam do perfekcji podczas przygotowań do podróży motocyklowych- minimum rzeczy do maksymalnego wykorzystania, ale tym razem połowę walizki zajmą naprawdę ważne przedmioty ;) Poza niezbędnymi ubraniami najważniejsze są: kredki, ołówki, szkicowniki i pędzelki. Oprócz tego dwie książki i odtwarzacze mp3 z nowymi audiobookami i moje pakowanie mogę uznać za skończone. I obym nie zapomniałam o niczym, bo za luki w pamięci nie przysługuje odszkodowanie :D Zaczynamy podróż jutro w nocy, więc mam nadzieję przywitać Was na insta z pięknego Lanzarote. Trzymajcie kciuki! 

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. O, jakie ładne akwarelki :)

    Pozdrawiam, merelysusan

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja czekam na ciekawe, utrwalone obrazy z wakacji i wcale nie mam na myśli zdjęć! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niecierpliwie czekamy na relację z podróży:) Pozdrawiam i życzę pięknych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego wyjazdu!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ujęcia z pracowni -MEGA...i ta zajawka maków -odlot...Udanego wypadu..-aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać relacji :)
    Ola - czy to Ty namalowałaś te cuda???

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne malunki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji! Ja się swoich też nie umiem już doczekać, ale moje z pewnością nie będą takie ekstremalne jak Twoje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zdjęcia z farbkami, pędzelkami - cudo! cudeńko !!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je uwielbiam, mają w sobie mnóstwo uroku i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relację z podróży i życzę udanego wypadu a także mnóstwa pięknych i niezapomnianych przeżyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń