MIEJSCE PRACY, MIEJSCE RELAKSU

By Ola Lewczuk - 7/04/2016



Czerwiec upłynął niepostrzeżenie i mamy piękne, upalne lato! To dla mnie najpiękniejszy czas, kiedy staję na rzęsach, żeby skorzystać ze słońca i każdej wolnej godziny :) Prawie każdy weekend upływa nam pod znakiem większych i mniejszych podróży. Tymczasem w tygodniu, popołudniami... kawa w każdej postaci, kosmetyki naturalne i mazaki w kolorach tęczy- to w skrócie moje grzeszne przyjemności, którym oddaję się bez wyrzutów sumienia w czasie po pracy, której ostatnio aż nadto. Testuję nowe mieszanki i smaki, w każdej możliwej kombinacji z najbardziej fantazyjnymi dodatkami- na zimno i gorąco :) Nie wyobrażam sobie życia bez kawy! Kosmetyczne testy wymusiła na mnie pierwsza w życiu alergia, która dała mi się we znaki już w kwietniu, po greckich podróżach i po zasięgnięciu wielu opinii i przeczytaniu wielu recenzji postanowiłam wypróbować kosmetyki, w tym te z wysokimi filtrami, ale o zupełnie naturalnym składzie. Mazakowo dołączyłam do fanów kaligrafii, dzięki wyzwaniu, w jakim wzięłam udział na instagramie. I nocne i wczesnoporanne przesiadywanie przy blacie w kuchni uświadomiło mi, że potrzebuję przebudować moją przestrzeń roboczą ;) Cóż z wielkiego okrągłego stołu w salonie, kiedy najprzyjemniej odpoczywa mi się w moim kuchennym kącie :D W planie na dzisiejsze popołudnie mam dziś małe zabawy z przestrzenią i aż boję się, czy podołam takiemu wyzwaniu ;) Jak zawsze pinterest był idealnym miejscem do przypomnienia sobie wszystkich najciekawszych inspiracji.

Na dzisiejszy wieczór w planie mam jeszcze jedną ważną rzecz! Losowanie zwycięzcy naszego urodzinowego konkursu :)) Wydrukowane i pocięte zgłoszenia leżą już w plecaku i czekają na rękę jakiejś sprawnej Marysi, wypatrujcie więc wkrótce posta z wynikami, a ja tymczasem uciekam do działania :) 

  • Share:

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Marzy mi się takie miejsce pracy, ale z maszyną do szycia, a nie laptopem ;) i urzekły mnie nożyczki ze złotą rączką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujące zdjęcia. Myślę na tym, by powiększyć biurko syna i dosiadać się czasem do niego. Zobaczymy i na wyniki niecierpliwie czekamy. PA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze zorganizowane miejsce pracy to jet to :)
    Marzy mi się takie właśnie kreatywne i wielofunkcyjne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobały mi się nożyczki ze złotymi uchwytami. Ja od kilku dni urządzam powoli swoje "idealne" miejsce do pracy, zresztą pisałam już o tym u siebie. I z każdym dniem tylko się utwierdzam w tym jak bardzo potrzebowałam takiego swojego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tyle świetnych rzeczy, że nie wiadomo na czym oczy skupić, chętnie bym się zakradła i pomnijeszyła Twoją kolekcę na rzecz mojej :)

    buźka, pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zrobione ;) marzy mi się takie miejsce ;) po pierwsze musiałabym przemalować lub okleić biurko ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, twórczy kącik. Nawet ja pewnie miałabym trudności, ze skupieniem się przy pracy :)))
    Ściskam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś w tym jest - pomysłów mnóstwo, tryskają i kreatywnością i kolorami, i też zastanawiam się czy dałabym radę się skupić w takim kapitalnym miejscu. Chociaż może to kwestia przyzwyczajenia i tego co kto lubi, w koncu potrzeby mamy bardzo różne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczę po cichu, że po przeprowadzce uda mi się stworzyć takie miejsce pracy w odcieniqch bieli z kolorowymi karteczkami przypominajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsce pracy i odpoczynek tu też jest na pewno super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń