NOWE ŻYCIE MEBLI- DREWNO I BIEL

By Ola Lewczuk - 6/06/2016


Niskobudżetowe zmiany cieszą się dużym powodzeniem, bo wymagają jedynie dobrego pomysłu i poświęcenia czasu, a efekty często zapierają dech w piersiach. Przyglądam się ostatnio naszym dwóm regałom BESTA i wciąż zachodzę w głowę, czy ich najlepszy czas minął bezpowrotnie, czy jest w nich jednak jakiś potencjał i uda się coś z nich zmontować? ;) I zachwycam się pięknym połączeniem drewna i bieli, kombinując, czy udałoby mi się przekonać męża do takiej rewolucji :) Co sądzicie o takim połączeniu? Hit, czy kit? :)

  • Share:

You Might Also Like

23 komentarzy

  1. Meble, które dostały nowe życie są naprawdę piękne, oryginalne i niepowtarzalne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje. Drewno i biel to ponadczasowy duet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne komody. Mam podobną i nie mogę się zdecydować jak ją pomalować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bomba! :) Wygląda to rewelacyjnie, świeżo i nietuzinkowo :) Dziadek mojego męża chce nam oddać dwie witryny patyczaki (z jednej chcemy zrobić komodę, drugą pozostawimy jako witrynę) i też właśnie chcemy w tej kolorystyce :) Dodatkowo marzy mi się przerobić moją komodę z sypialni właśnie w takich kolorach - i stół, którego jeszcze nie mam :) Tak patrzę na te inspirację, to chyba bardziej podoba mi się jak dookoła są białe, a szuflady pozostawione w drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się czlowiek napatrzeć nie może na piękno tych mebli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie hit :) Tak patrzę na meble w wynajmowanym mieszkaniu i aż korci, ale wynajmowane, więc się powstrzymam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie zawsze można podejrzeć świetne pomysły! Te mebelki rewelacja! Szczególnie, że jestem posiadaczką takiej komody PRL i już wiem co z nią zrobię:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takich brzydkich nudnych mebli takie STYLOWE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hit! Ta środkowa część komody przemalowana na miętowo- rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie metamorfozy, a na komodę w stylu lat 70 sama poluję :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem na tak :) Choć z tym malowaniem na biało, bym nie przesadzała, ob-ramówka jak najbardziej, wygląda to pięknie i stylowo. Za to pobielony sam środek komody- jakoś nie bardzo mi to pasuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne metamorfozy! Ja też bardzo lubię takie niskobudżetowe zmiany, a urządzić stylowo wnętrze przy skromnym budżecie, to prawdziwa sztuka. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te mebelki są cudne. Lekkie, estetyczne i nie straszą. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie metamorfozy to zdecydowany hit! W podobny sposób odświeżyłam swoją szafkę biblioteczną - zostawiłam środek naturalny, a ścianki dookoła szuflad pomalowałam na biało. :)Fajny efekt, takie zabieg nadaje lekkości. :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię połączenia bieli z drewnem na jednym meblu czy też mieszankę takich mebli oddzielnie... Akurat drewna i bieli mam dość sporo u mnie.
    Inspiracje ciekawe, chociaż szczerze powiem, że niektórych komód wcale bym niepodrasowywała białą farbą, w orginale wyglądały także ładnie. Mam też parę mebli, które może i nie są obecnym hitem, bo nie białe, i dostawałam już sugestie od blogerek typu - "...ja bym przemalowała", ale mnie podobają się takie jakie są, drewniane i koniec, bo kocham drewno.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hit, zdecydowanie !!!! Te szafki wyglądaja obłędnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Jak widac, każdy mebel da się "uratować", po metamorfozach wygladają wręcz wytwornie, i mają w sobie to "coś';-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że hit! Nie raz sama odnawiałam meble i uważam, że to świetny pomysł na wielkie zmiany małym kosztem :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem zachwycona takimi metamorfozami:) wystarczy trochę białego i już jest pięknie - ja zapodałam na moich całość w bieli :) Ale te mają subtelną biel...

    OdpowiedzUsuń
  21. No pewnie, że hit! Nie ma o czym mówić :) Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze byłam miłośniczką białych mebli. Nieco przypominają mi te, które stały w domu u mojej prababci i wspaniale go ozdabiały. Moim zdaniem mają w sobie coś magicznego, a zarazem są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń