CANDY ❤ 5 URODZINY BLOGA

By Ola Lewczuk - 6/19/2016


19 czerwca jak co roku obchodzę kolejne urodziny, a Po prostu Piękne Rzeczy kończą 5 lat :) I z tej okazji zapraszam Was serdecznie do zabawy, która będzie miała miejsce tu na blogu oraz na naszej facebookowej stronie :) To dla mnie wyjątkowy rok, wielu udanych projektów, mnóstwa pozytywnych zmian i tym bardziej mam nadzieję, że spodoba Wam się nagroda- prawdziwe ręczne rzemiosło, czyli ten radosny, pastelowy cinema ligth box z naszego EastLights.com! Osoba do której powędruje ta wyjątkowa lampa wybierze teksty lub grafikę, jaką wydrukujemy na wymiennych panelach do podświetlania :)
Co należy zrobić? To proste!

  • W komentarzu pod postem zgłoś się do udziału w zabawie :)
  • Zapraszam do polubienia Po prostu pięknych rzeczyEastLights.com na FB. 
  • Umieść baner z linkiem do konkursu na swoim blogu (jeżeli nie posiadasz bloga udostępnij go na FB).


Konkurs trwa do 03 lipca 2016. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.









  • Share:

You Might Also Like

27 komentarzy

  1. biorę udział
    udostępniłam https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1808306946056843?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  2. W pod skokach biorę udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział :)
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/559088630963143?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka piekna nagroda!!! Nie mogłabym przepuścić, chocby spróbowania jej wygrać :)
    Ustawiam się w kolejce :)))
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę udział : )
    udostępniłam na fb:
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/981462755304574

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział : )
    udostępniłam na fb:
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/981462755304574

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w zabawie :)
    A przy okazji wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja spróbuję szczęścia i zgłaszam się do zabawy :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że ustawiam się w kolejce :) Jak się uda spełnię marzenie mojej Julki, która zasłużyła sobie prezent. Uczyła się sumiennie całym rokiem szkolnym i osiągnęła średnią 5,72 - jestem z niej dumna!
    Obie byśmy miały radochę z takiego gadżetu :)
    Ściskam cieplutko, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja z radością się dołączam. Nagroda jest przednia. Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego NAJ! i oczywiście staję w kolejce. :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy :) Baner zabieram ze sobą na http://niezchin.blogspot.com/. A na fb lubię jako Nie z Chin :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. 5 latek! o gratuluje! ;) kolejnych miłych lat blogowania zycze.
    A lampa, rarytasik, i ja sie pobawie ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj spróbuję...raz kozie śmierć...biorę udział. a nuż się uda
    udostępniłam na blogu.
    trzymam za siebie kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No ba, oczywiście że grzecznie i pokornie ustawiam się w kolejce. Nagroda jest rewelacyjna :) Moje rozdanie przy Twoim to takie biedne jest... :D Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Olu, zdrowia i pasma sukcesów życzę. Oczywiście, że się zgłaszam, takie świecące cacko to moje marzenie. Lecę wieszać baner na bloga i lajkować. Pa Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już jestem! Gratuluję tak pięknych urodzin i życzę kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszej kolejności - NAJLEPSZE ŻYCZENIA URODZINOWE, NIECH CI SIĘ SPEŁNIĄ WSZYSTKIE MARZENIA I TE MAŁE I DUŻE.

    Po drugie: lampa jest piękna, pasowałaby mi chyba wszędzie poza ubikacją i korytarzem więc miałabym dylemat gdybym to ja wygrała.

    Po trzecie: Nie przeszkadzają mi takie przyjemne życiowe dylematy więc na candy zapisuję się z największa przyjemnością!!!

    Po czwarte: dziękuje za radę w sprawie pleksi. każda rada cenna tym bardziej, że sprawa została zbadana przez Ciebie i twoich bliskich. Dziękuję :)

    Wysyłam moc uścisków, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj cudowne candy! :)
    oczywiście biorę udział.
    Wrzucam baner do siebie i czekam z wielką niecierpliwością na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nagroda, oczywiscie, że staję w kolejce i zacieram ręce :-))))))) Olu STO LAT i jeszcze dłużej, życzę Ci kochana wszystkiego co najlepsze, spełniaj marzenia i ciesz się życiem, a zdrowie niech Ci dopisuje tak jak uśmiech na twarzy, buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy :)
    Nagroda cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ola, lampa jest fenomenalna !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział - oczywiście!! Może tym razem mi się uda :)
    Moc serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna nagroda! chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ola, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga:) Życzenia spóźnione bo koniec roku był szalony, ale gorące!
    Przyłączam się do zabawy, moja nastoletnia córka byłaby zachwycona takim prezentem. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olu wszystkiego dobrego z okazji urodzin :) Gratuluję 5 lat w blogosferze i życzę Ci kolejnych tak udanych :).
    Zapisuję się dopiero teraz, bo byłam na urlopie w Tatrach i mam zaległości w blogosferze. Dobrze, że jeszcze zdążyłam :))
    Nagroda bardzo mi się podoba, świetny projekt :)
    Już wstawiam banerek i lajkuję na FB :)
    Ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń