MOJE OGRODOWE MUST HAVE

By Ola Lewczuk - 7/09/2017


Zanim budowa domu nie pochłonie wszystkich funduszy, fajnie byłoby mieć choć niewielkie pole do popisu w ogrodzie. Moja lista ogrodowych potrzeb wcale nie jest długa i tak naprawdę liczę na to, że kiedy uda nam się zrealizować budowlane marzenia, w międzyczasie stworzymy wokół piękne otoczenie :)
Huśtawka na długich łańcuchach bujająca się pod samo niebo byłaby najmniejszym wyzwaniem, gdyby nie fakt, że najpiękniej gdyby zawisła w cieniu wielkiego, starego drzewa. Maleńki kurnik z kolorowymi kurami i kogutem budzącym nas każdego letniego poranka- codziennie w towarzystwie kotów i psów mogłabym niczym doktor Dolittle odbywać długie rozmowy o radości z prostego życia :) Mała przydomowa szklarnia, najlepiej z poliwęglanu, aby była trwała i bezpieczna przy zwierzętach i dzieciach- może być gotowa z metal-gum.com, a w niej pyszne ekologiczne pomidory, papryka i egzotyczne sadzonki- cytryny, figowce i storczyki :) Pergole z różami to moje ogromne marzenie, odkąd w wiedeńskich ogrodach zakochałam się w fantastycznych różanych labiryntach- ich kolory i bajeczny zapach czuję ilekroć zamykam oczy! I najprostsze z tych marzeń, ale jedno z ważniejszych- miejsce na ognisko, gdzie wieczorami będziemy piec kromki chleba, a licząc gwiazdy na niebie będziemy czekać, aż żar upiecze zakopane w nim ziemniaczki... Więcej do szczęścia nie potrzebuję, a Wy? :)





  • Share:

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Mamy wiec takie same marzenia ;) Procz szklarni, chcialabym miec jeszcze kilka grzadek z warzywami.... no i hamak- koniecznie!
    Jak na razie wyladowalismy w stolicy, ale jestesmy na etapie szukania dzialki na podlasiu pod budowe domu.... zastanawialismy sie nad łubnikami, bo blisko lasu i Bialegostoku.... A Wy gdzie planujecie swoj wymarzony dom?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobne marzenie :) Mnie również marzy się mały sielski domek, w pięknym otoczeniu przyrody.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja marzeń ogrodowych nie posiadam, bo i ogrodu nie mam :) ale ja to przeczytałam, to mi się z moim synkiem skojarzyło, bo on do mnie mówi, że chciałby domek na drzewie, to mu tłumacze, że nie ma gdzie bo nie mamy ogrodu, a on na to, że przecież za oknem są duże drzewa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz mam przy domu gródek, który dopiero tworzymy. Przed nami wiele pracy. Oczywiście pochłania to sporo funduszy no i czasu, a tego za bardzo teraz nie mamy...Moi rodzice maja ogromy ogród a w nim 3 psy, koty, kaczki,kury, koguty i króliki...Bardzo lubię tam jeździć, moja córcia także, ale ja mimo wszystko chyba nie nadawałabym się na coś takiego. Każdy wyjazd trzeba uzależniac od zwierząt, pamiętać o ich wypuszczeniu, zamknięciu, pożywieniach...to naprawdę bardzo dużo pracy i znów czasu....No, nie wspominając o koszeniu trawy...przydały się mały ciągnik;-) Ale pobudka w takim ogrodzie i odgłosy zwierząt- bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Must have jak nic :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, potrzebne marzenia, które każdy powinien mieć. Dla mnie miejsce na ognisko to totalny must have, bo nasza rodzina jest dość spora i często spotykamy się wieczorami :) Do tych marzeń od siebie dodałbym jeszcze altanę, zadaszone miejsce, w którym można miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie, co do huśtawki, to rzeczywiście obowiązkowy gadżet.

    OdpowiedzUsuń