LUXXU'S COLOR TRENDS 2018

By Ola Lewczuk - 3/13/2018

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam kolor roku 2018 według PANTONE czułam się kompletnie rozczarowana- jak to ultra violet? Nigdy nie byłam fanem tęczowych barw, ale fiolet jest jedną z takich, których próżno szukać w moim najbliższym otoczeniu. Z tym większą radością obejrzałam najnowszy katalog LUXXU'S i ich propozycję kolorów, które zdominują wnętrza w tym roku. 
Biel, czerń, szarości, czerwień i to wszystko okraszone złotem! Silne, zdecydowane, energetyczne, a jednocześnie z różnych kombinacji można wyczarować coś łagodnego i relaksującego. Brakuje mi takich kompozycji na co dzień- jeśli już pojawia się biel to najczęściej po to, by zdominować wszystkie inne barwy, jeśli mamy szarość, to w nudnych, przewidywalnych kompozycjach. 
Tymczasem najnowszy katalog L to wersja 'na bogato' i fajnie, bo skandynawskie minimalistyczne wnętrza powoli stają się nudne ;) 
Przy okazji wiosnnych porzadków chciałam Was zapytać jakie macie pomysły na zbędne książki? Postanowiłam rozstać się z kilkoma pudłami książek, których nie dażę zbytnim sentymentem, jednak nie umiałabym oddać ich na makulaturę. Pomyślałam, że może odsprzedanie książek byłoby fajnym wyjściem, bo nie dość, że otrzymają nowy dom, to jeszcze dzięki takiej transakcji zdobędę fundusze na nowe pozycje :) Czy znacie może stronę https://tezeusz.pl/info/skup-ksiazek-w-lodzi lub inne miejsce, które zajmuje się skupem książek? Może macie jakieś doświadczenia lub podsuniecie mi inne pomysły na zagospodarowanie zalegającego ksiązkowego archiwum? Czekam na Wasze rady!





  • Share:

You Might Also Like

70 komentarzy

  1. Szary i biały prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, taka czerwień, przygaszona jak na tym maźnięciu z napisem red :) Podoba mi się bardzo :) Nawet chciałam na przedpokoju jedną ścianę tak walnąć, ale niestety chyba pomysł nie przejdzie - chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozwiązania i odejście od minimalizmu:) najbardziej mi się podoba wersja w czarni, i obraz w kompozycji jest bardzo urzekający

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/30/2018

    Piękne kompozycje i piękne kolory. Właśnie obecnie poszukuję takich inspiracji, ponieważ niedawno kupiłam mieszkanie w Lokum Da Vinci i powoli planuję jak to wszystko urządzić. Na początku zastanawiałam się nad architektem wnętrz, ale później stwierdziła, że wolimy jak najwięcej zaoszczędzić i zajmiemy się tym sami. Dlatego teraz każda podpowiedź jest na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie najlepszej wypada szarość i biel :) cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/04/2018

    Uwielbiam czerwień. Szczerze to we wnętrzach trochę jej się zawsze bałam, ale widzę, że można to ograć jakimiś dodatkami. Będę musiała o tym pomyśleć, ponieważ właśnie jestem na etapie urządzania mojego nowego mieszkanka (wszystkim zainteresowanym polecam mojego dewelopera bo naprawdę ma fajne mieszkania)

    OdpowiedzUsuń
  7. interesting solutions and a departure from minimalism :) I like the black version the most, and the picture in the composition is very captivating.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda bardzo ładnie, jednak ja to chyba musiał bym wziąć pożyczkę na to

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta intensywna, subtelna czerwień na szarym tle wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie złota z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga - idealna estetyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpis wpisem, ale powiem Ci, że niesamowicie podoba mi się wygląd Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na więcej tego typu postów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkursy albo jakiś komis, olx....

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo inspiracji i to w jednym poście - zdecydowanie częściej muszę tutaj wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały czas szukam inspiracji do łączenia kolorów więc Twój blog przyszedł mi na ratunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwone wnętrze jak dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie czerni ze złotem to idealna opcja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na więcej tego typu inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta szarość mnie urzekła, przepiękne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zarówno blog jak i post obfituje w inspiracje :) Ciekawe miejsce do spędzenia wolnego czasu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się w stu procentach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe inspiracje. Każna inna i mega pomysłowa. Na tym blogu niewątpliwie każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo zaciekawił mnie ten artykuł

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również. Kocham taką tematykę

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie tego typu tematyka zbytnio nie kręci

    OdpowiedzUsuń
  27. Marika8/31/2019

    Wow jakie piękne inspiracje. To taki styl glamour chyba nie? Ja niedawno remontowałam dom i chciałam by wnętrze było urządzone właśnie w stylu glamour. Wszystko jest tak na prawdę już gotowe. Czekam jedynie na rolety rzymskie prestiż firmy https://www.agatarolety.pl/katalog/kategoria/rolety-austriackie-rzymskie mają być lada dzień u nas. Jestem zakochana w stylu glamour. Mój mąż tak średnio ale ja jestem specjalistą od aranżacji naszych wnętrz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy i przydatny artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo inspirujący wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Super propozycje. Kolory w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że bardzo ciekawa kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo inspirujący wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Nie widziałem, że można mieć aż taki talent do prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe i trafne teksty. Miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie moje aranżacyjne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wystrój powinien być nie tylko ładny, ale i praktyczny. Powinniśmy zwracać uwagę na dodatki, które są ozdobami, a przy tym wykorzystamy ich do innych funkcji np. przykład przechowywania. Mamy obecnie duży wybor asortymentu w sklepach, co daje nam spore pole do popisu.

    OdpowiedzUsuń
  38. inspirujący artykuł

    OdpowiedzUsuń
  39. Adam852/14/2022

    Według mnie takie informacje mogą się przydać.
    _____
    https://faworky.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Denis892/14/2022

    Na takie tematy naprawdę warto czytać.
    _____
    https://egomagazine.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piotr752/14/2022

    Takich blogów nie ma zbyt wiele a szkoda.
    ____
    https://guuli.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolory, które od zawsze kojarzą się z luksusem to zdecydowanie czerń i złoto. Chociaż dodatek czerwieni w ciemnym pomieszczeniu również doda szyku i elegancji. Od kilku sezonów do barw luksusowych można dodać także beż i biel. Czystość i spokój w tych barwach nawiązuje do luksusu i czystości.

    OdpowiedzUsuń
  44. dzieki takim stronom wiem co robic z zyciem

    OdpowiedzUsuń

  45. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny wpis, niedawno kupiłem apartament w Kołobrzegu. Znalazłem fajną agencję nieruchomości, pracują tam bardzo pomocni agenci nieruchomości. Jeden z nich nawet polecił Twój blog, aby poszukać inspiracji do dekorowania. Taki styl i meble z wpisu powyżej bardzo podobają się mojej żonie i pewnie taki wystrój zagości w naszym nowym apartamencie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  49. Zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  50. Te kolory ładnie się łączą.

    OdpowiedzUsuń
  51. Że tak powiem: elegancja Francja.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czarny i złoty prezentują się świetnie na wizualizacji aż chciałoby się je zobaczyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń