DESIGN POZA DOMEM

By Ola Lewczuk - 12/15/2014





Poza pięknymi rzeczami moim wielkim hobby są podróże. Gdyby tylko pozwolił na to czas i finanse zajmowałyby znaczną część roku. Jeszcze kilka lat temu najważniejszym kryterium noclegu była cena, jednak z biegiem czasu komfort, odległość od strategicznych miejsc i piękne otoczenie stały się równie ważne. W ciągu ostatnich lat odwiedziliśmy wiele miejsc, które designersko nie odbiegały od najpiękniejszych wnętrz. I jak pokazują moje doświadczenia niebanalny, atrakcyjny, a często bardzo modny wystrój nie musi iść w parze z wysoką ceną. Zobaczcie jakie piękne wnętrza znalazłam we Wrocławiu szukając noclegu! Cegły, sztukateria, przepiękne oświetlenie i drewniane, stylizowane meble. Jestem zachwycona, ponieważ projektantom w jednym miejscu udało się połączyć funkcjonalność ze sztuką. Zdjęcia znalazłam na stronie http://kwaterydlafirm.pl/. Przyznam szczerze, że moim faworytem jest pokój, którego ściany są w całości pokryte cegłami. Do tego zestawiono je z modnym, lekkim szklanym stołem i ciężką, ciemną komodą. Wrocław jest dla mnie specjalnym miejscem. To miasto moich rodziców, czasów ich studiów, pełne niesamowitych miejsc, znajomych i rodziny. Mam cichą nadzieję, że dzięki sprzyjającej pogodzie już niedługo będę Was mogła zaprosić na designerską wycieczkę na Dolny Śląsk!

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Uwielbiam takie wnetrza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Zwłaszcza, że jeszcze jakiś czas temu ludzie pukaliby się w głowę widząc gołe cegły w domu ;)

      Usuń
  2. Cegiełki zawsze pięknie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne wnętrze....cegły w domu mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Cegła świetnie sprawdza się w różnych wnętrzach – i domowych, i hotelowych, i firmowych. Trzeba tylko umiejętnie połączyć to z meblami i dodatkami. Całość ma wyjątkowy i niepowtarzalny charakter – pięknie!

    OdpowiedzUsuń