DRODZY BLOGOWI PRZYJACIELE

By Ola Lewczuk - 8/22/2016


Dziękuję! To jedno słowo, a tak wiele znaczy! Za każdą pomoc, przychylność, dobre słowa i każdy gest wsparcia, jaki popłynął w stronę małego Olka. Ostatnie tygodnie trudno ubrać w sensowne słowa, ale efekt jaki daje siła wspólnoty jest ogromny! Mój siostrzeniec leci do Stanów i już 30 sierpnia rozpoczyna walkę w klinice dr Abramsona o nowe życie.

Nie będę zdawać Wam relacji z przebiegu ostatnich kilkunastu dni, bo nie umiałabym tego wszystko zamknąć w kilku zdaniach... O wszystkim co dobre, o naszej walce o życie i zdrowie Olusia możecie czytać na bieżąco na facebook'owej stronie OCALIĆ OKO OLKA.


Tu zdjęcie z wczorajszego spotkania z jednym z największych ZWYCIĘZCÓW! Ze zwycięzcą, który nie zawahał się pomóc nam w walce o Olka- Piotrem Małachowskim, który przekazał swój srebrny medal zdobyty na igrzyskach w Rio na aukcję charytatywną. Całkowity dochód ze wszystkich licytacji zostanie przekazany na leczenie Olinka w USA.
Jeśli chcecie jeszcze przyłączyć się do pomocy Olkowi dorzucę krótką ściągawkę i obiecuję- już wkrótce na blogu nowe posty i nadrobimy zaległości dizajnerskie :) Ściskam Was gorąco!!!
Ola

Pomóc Olkowi można:
- dokonując wpłat na www.siepomaga.pl/ocalicokoolka - przekazując darowiznę na nr konta 65 1060 0076 0000 3380 0013 1425 IBAN BPHKPLPK z dopiskiem 4660 Aleksander Szymański
- wysyłając sms o treści S4660 pod nr 72365
- udostępniając stronę Olka
- zachęcając znajomych do wpłat i do lajkowania strony Olka www.facebook.com/ocalicodkoolka

CHCESZ POMÓC W LICYTACJI?
- namów kogoś do udziału w aukcji
- wystaw swoje przedmioty i usługi (wystarczy powiązać swoją aukcję na allegro z naszym celem: http://charytatywni.allegro.pl/listing…)
- przekaż nam do wystawienia przedmiot lub usługę
- kontakt na PW, pierwsze słowo wiadomości AUKCJA
- załatw nam jakiś przedmiot lub usługę, ludzie mają wielkie serca, często wystarczy by poprosiła odpowiednia osoba
- jeśli nie masz pomysłu lub nie wiesz, czy Twój pomysł jest dobry, pomyśl, co sam/sama kupujesz z chęcią

http://charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=44059261

  • Share:

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Trzymam mocno kciuki i wrzuciłam swoją cegiełkę, mam nadzieję, że Olek wyzdrowieje! :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam w TV jak wszystko idzie w dobrym kierunku :) Wielkie brawa dla Piotra Małachowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola, nawet nie wiesz jak mnie ucieszyły te słowa. Myślę o Olku codziennie i jestem strasznie szczęśliwa, że wszystko jest na dobrej drodze do jego sukcesu. Cała nasza trójka trzyma za niego mocno kciuki. Młodzieniec ma ogromne szczęście, że trafiła mu się taka ciocia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również trzymam kciuki, wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi się udać! Inaczej być nie może :)
    Kochana wystaw na licytację moją półeczkę heksagon z drutu - zdjęcie możesz wziąć ze strony. Potem podaj adres do kogo mam ją wysłać, czy wysłać ją do Ciebie? Napisz, jak wolisz :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochan! Dziękuję Wam serdecznie raz jeszcze za pomoc i całe wsparcie, jakie okazujecie Olinkowi!!! Wkrótce dotrę do Was, żeby podziękować każdego z osobna :) Jak już złapię oddech i dogonię ogon :) Martuś, napisałam maila :) Ściskam Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola, myślami jestem z Wami i z całego serca trzymam kciuki za małego Olka. Teraz już wszystko będzie zmierzać w dobrym kierunku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś wysyłam smsa i podaję dalej! Trzymam mocno kciuki za Olka, jego oczko i całą rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem dobrych myśli, będzie dobrze!Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na chwilę mnie zabrakło na blogu i nie wiedziałam, że spotkała Was tak smutna historia, przeczytałam wszystko co napisałaś i łzy same mi lecą. Mam wielką nadzieję, że Olek w Stanach poradzi sobie z tą przerażającą chorobą, wierzę, że statystyki nie kłamią, 98% mówi samo za siebie. Stronę Olka na FB już polibiłam jako AniaBarczyTomekMews, gdybym coś mogła wykonać na aukcję, zrobię to z największą przyjemnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, trzymam kciuki z całego serca, wierzę, że się uda. Dużo, dużo zdrowia dla Olka oraz siły i wiary dla Was wszystkich. Będzie dobrze, pozdrawiam serdecznie i ślę uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki by wszystko się udało, by Olek odzyskał zdrowie. Będzie dobrze.
    Pozdrawiam Cię Olu ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń